När det lider mot jul

Det är mörkt.
Snön har ännu inte kommit.
Jag önskar att det var jul.

Idag har jag städat lägenheten då mamma varit borta
och tyckte jag skulle göra det.
Jag har också pluggat en del.
Snart bär det möjligtvis av ner till coop, för lite smått och gott.
Men det beror helt på om mamma vill åka med ner.
Jag varken orkar eller vill gå ner i detta mörker.
Även om det inte tar mer än 20 min.

På söndag är det jag som sjunger i kyrkan.
Tycker ni att jag ska sjunga denna på första advent?

När det lider mot jul - Eveelina / Silvernina

Vad gör ni ikväll?

1 vennie:

skriven

JA det klart du ska sjunga den här i.... eeh...(RYSER) kyrkan...



sv; haha såg du dannys min när han sa: det går gått som smör XD

2 Anonym:

skriven

:D

3 Z A N D R A :):

skriven

Ska du se idol ikväll? ;)

4 Z A N D R A :):

skriven

Ska du se idol ikväll? ;)

5 Nikolina:

skriven

va gör du ikväll? :)

6 JOLIN:

skriven

sv: hehe men det stog det inte på reglerna :)

7 jennifer:

skriven

sv: japp ;) Heter Jennifer Lindholm om du har och vill lägga till ;)

Kommentera här: