Nominerad!

Det var så sjukt längesen jag var med i
någon tävling här på bloggen.
Så nu tänkte jag att varför inte liksom.
Och jag blev nominerad hos både Frida och Jennifer.
Super härligt.
Och jag skulle bli sååå glad om jag vann en av dem!
Så snälla om ni gillar min blogg gå in och rösta på nummer 1
hos Frida eller/och hos Jennifer.
Ni skulle göra min super glad!

Pussar
1 'Celine:

skriven

sv; haaha :)

2 MizthaNguyen:

skriven

svar. auw jo jag går till koln varje dag thihi :) men brukar var inne på dtorn thihi ^^ :D

3 simone:

skriven

sv: Jaaa, det är verkligen seegt :/

4 Anonym:

skriven

så bra:D

med mej är det superduper, har vart lite irriterad ikväll bara !. Åhhh hihi det är gott.

vad gör du?

5 Emmis:

skriven

svar; okey va kul ;)

Njee jag har vart i skolan och pluggat på körkortet (=

6 linda:

skriven

sv; så bra ! ;)

kram

7 moa ekberg:

skriven

fin blogg! =)

allt bra med dig?

kram!

8 Tobias:

skriven

Okej själv har jag inte orkat vaccinera mig :P haha



min dag har varit bra :D

9 Ebba:

skriven

sv; tack så mycket :)

nej jag tar inte betalt, gör det mer för att det är skoj & det blir bara massa krångel om folk inte kan föra över pengar via konton & så! :p

10 Mirlinda:

skriven

ja absolut =) hehe, man får hoppas att man inte får några allvarligare biverkningar. Har du haft en bra dag sötis?

11 SANIBO:

skriven

sv: jaså, skönt!

jag tror vi får ta nu med :)

12 Elinl:

skriven

sv; jag såg så olika! :)

13 Kyoko:

skriven

sv; jaa, bibblan är rolig & jag kanske börjar använda halsduk, trots att jag är inne typ hela dagarna..

14 Madde:

skriven

De gör juh de ;P

15 Soffi:

skriven

sv: Det är Apelsin, Kiwi, Morot och citron :)

16 SveaJ:

skriven

sv: Ja exakt, de är ju inte så roligt att bara läsa om plugg..

17 Hannah:

skriven

Lycka till!!



Ja tack jag mår bara bra jag med:) Trevlig onsdag på dig:)

18 Daniel:

skriven

Klart jag röstar! :)

19 emelie:

skriven

sv, det ska jag ta o göra :)

20 pearly-jane:

skriven

jag såg filmen 2012, sjukt bra! sett den? :)

21 Jennifer:

skriven

var med och tävla om ett valfritt smycke hos cocoo.se hos mig nu :) gå in och kolla på reglerna :)

Kommentera här: