Snöfri lördag

Jag önskar att jag det kunde vara lika mycket snö här
som i de mindre byarna.
Det är faktiskt november och alltså snart min födelsedag.
Och en sak kan jag säga!
På min födelsedag ska det vara snö!

Tentan by the way gick suuuuper!!!
Jag är helt säker på att jag klarade den vilken är en sådan
lättnad.
Jag satt och log igenom hela tentan, fråga efter fråga.
"Jag kan, jag kan, jag kan"

Så nu kan jag vara taggad till psykologitentan om två veckor.
yey!


Min lilla prins

Dags att städa tror jag. Ser verkligen hemskt ut här.
Inte bra Evelina, inte bra!

Pössar
1 Phelicias:

skriven

sv: tack så jätte mycket :D

inget särskilt, jag ska vila så min förkylning blir bra :D

själv?

2 jennifer:

skriven

Sv: tack så mycket :) din var fin med ;) jodå, har feber och ont i min arm, kan inte lyfta saker..

själv då? :)

jag har en liten fråga till alla som läser min blogg just nu , kommer du fortsätta läsa den? :P hehe

3 jennifer:

skriven

ja det kan vi ;) via bloglovin? :)

4 SUCIO ♥:

skriven

Nu finns veckans Inne & Ute lista på min blogg, kolla & kommentera gärna! Pussar SUCIO ♥

Kommentera här: