Taazad

Jag satt och pluggade, men då blev jag så less
på skiten så jag bestämde mig för att ta ett kort istället.
Men eftersom att jag är helt totalt osminkad idag,
så blev jag inte på så mycket bättre humör.
Men tänk vad man kan göra på Taaz.com

FÖRE




EFTER



NÄRBILD




I JUST LOVE TAAZ
1 julia andersson:

skriven

sv: härligt! =D

2 lena K :):

skriven

fin blogg du har !

ha en fin kväll

kika gärna in på min blogg du med & lämna en kommentar. :)

3 mina - it's my time to shine!:

skriven

hihi tack. aa :D

4 Tobias:

skriven

Det var till och med godare än det ser ut :D

5 Mikaela Urbom:

skriven

Jätte fint blev det =) fast de va fint innan med

6 jennifer:

skriven

sv: bara bra, själv? :) och jag testade det, det funka typ inte, tog du typ style av kändis? och håret typ var helt ceeepeee:O

7 mina - it's my time to shine!:

skriven

detsamma :)

8 Tobias:

skriven

OM det var ;) love it!

9 Tobias:

skriven

Fast jag kan inte det :(

10 julia andersson:

skriven

sv; vaccinet jag tog idag :/

11 Daniel:

skriven

hihih, tack! :D

12 Tobias:

skriven

Haha jag vet :D det var mamma som gjorde!

13 Anonym:

skriven

DU är redigt söt

14 C.N.:

skriven

sv; tack =) jag gillade den verkligen =)

15 modemix:

skriven

Fint!

16 Anonym:

skriven

ja ellerhur:*<3

aww fina namn

17 julia andersson:

skriven

sv: jag är en sån mes när det kommer till sprutor.. grät innan och grät i 3 timmar efteråt. själva sticket gjorde inte ont, men efter åt sedan mådde jag as illa, var yr och fick svårt att andas.. och nu har jag svårt att lyfta den. :(

18 Carro:

skriven

Sv: Okej. Ja, den är väldigt fin. Känns lite liten bara, men man vänjer nog sig.

Jag gav 3995 för den på elgiganten.

19 Anonym:

skriven

Tack så mkt ^^,<33

Älskar den programmen osså!!<333

20 Ebba:

skriven

Varsågod ;)

21 H a n n a & L i n a:

skriven

Sv:

Tack! Vad händer idag då?

Kommentera här: