Tv time

Hemma från min bror nu.
Lilla Glenn är ju bara så söt, vet inte om de vill
att jag lägger upp foto på honom här så jag hoppas det, men
han  är så gudlomligt söt, så det finns inte!
Och deras 3 åriga dotter Kelly är så go!
Helt underbara!

Nu blir det i alla fall sängen och tvn en stund tänkte jag.
har varit så trött idag att jag till och med sov middag innan.
Men jag känner mig trött nu också så ska nog inte bli
några problem att somna sen.

Pössar
1 'Celine:

skriven

sv; ahha jaa1 ;D

2 pearly-jane:

skriven

ja se den tycker jag :)

men den är lite ivan, men bra ändå :)

3 J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]:

skriven

sv; jag kan ju säga dig att, du har något mycket stort att förvänta dig! :D filmen var tusen gånger bättre än jag hade förutspått :D

4 Moa. [LILLMOASLIFE] ღ:

skriven

svar; Jaha okej! Den är SKITFIN. :)



5 mickis:

skriven

svar: tack så jätte mycket

kram

6 linda:

skriven

sv; vad bra! okej. :P

min dag har varit bra!

vad gör du?



förlåt för sent svar!

kram

7 Anonym:

skriven

sv; Ja ska snart fixa ihop ett inlägg med pictures!

8 Mimmi:

skriven

svar: Ja det var kul! Man får så himla många minnen tillbaka när man kommer in i den gamla skolan också :)

9 JENNIE - HUMORBLOGGEN:

skriven

SV: Okej, skönt att det inte var så farligt =)

10 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

nu har jag gjort om min blogg :D

11 tjohej vad det går mellan pattar & lår!:

skriven

sv: hehe njet. jag skall inte ta sprutan! :)

12 Molly:

skriven

du får gärna kommentera och länka till min blogg tck<3

Kommentera här: