Lite smått och gott

    
  
Balconet bh (svart)                                   
                 
         Härliga grejer som kom med posten. Är ju annars
         så jobbigt att köpa underkläder tycker jag bara för att
       det är så fasligt dyrt.   
   Men tyckte att det var dags nu.


Min nya sovmask med BettyBoop 

Super fiiiin!

Regningt och härligt väder är det här. 
Ser så fram emot att gå ut med hundarna sen haha!

Ha en superhärlig fredagskvällis!

              

1 Linnea:

skriven

Okej, ska inte lägga ner!!:)

Jag har diskussion på bloggen, svara gärna!

Tack på förhand//Linnea

2 emilia widerström:

skriven

svar: jag praktiserar på en frisörsalong! :D

vad gör du ikväll? :)

3 Michan:

skriven

haha bra där // nicoles syrra :)

4 Linnea:

skriven

Ohja men man skulle säkert kunna göra en undersökning på om det verkligen var så och det skulle visa att det var så. Många säger för att vi inte har mycket tid, men en som spelar fotboll eller gör ngn annan sport har den mycket mer tid?

5 nicole:

skriven

sv: haha okej :)

6 Johanna:

skriven

SV: Tack så myycket :)

7 Bilja ~BLOGGDESIGN~:

skriven

hej! va kul att du gillar mina designer! Det får du gärna göra =) ha en bra kväll!

8 yasmine modell och blivande mamma:

skriven

om 50 dagar kraaams

9 Linnea:

skriven

Ja men asså det är precis som om killarna bara, jaha hon är häst tjej då har hon ingen tid för mig..

10 Emmis:

skriven

svar; Tackar (=

11 emilia widerström:

skriven

svar: jadå det gör jag:)

jahaja, jag har också kollat på idol ;D

vem tyckte du va bäst ikväll? :)

12 Petra:

skriven

jag gör ju inte det. läser franska bara för att jag måste >.<

13 J O S E F I N E:

skriven

Sv; Tusen tack, det hade jag verkligen! :)

Hur såg din kväll ut?

KRAM

14 ellen:

skriven

Svar: Ååh ja hösten är underbar! Bästa årstiden helt klart. :)

Älskar när det är klarblå himmel, sol och kallt.

Och ja, precis, det får gärna regna lite mindre. ;)

15 Anonym:

skriven

sv. tack :)

är frisk nu typ :P

16 My:

skriven

ah jag tycker också tove är skit duktig :D

17 rebecca:

skriven

Skönt med lite nya underkläder :)



svar: Körningen gick jättebra faktiskt! Snart dags för körkortet :)

Kram

18 MISSEXTRA:

skriven

Vad ska du göra i helgen då?:)

19 SANIBO:

skriven

nice!

20 carroo:

skriven

fin blogg :) allt bra med dej då?

21 Floosan:

skriven

snygga undies.

Jag håller med det är så tråkigt att köpa men underbart när de ligger i lådan =)

22 amanda:

skriven

sv: rabih helt klart. han har en underbar röst. gillar tove starkt också. sj då? :)

23 HERMELIN:

skriven

tack så mycket ! :) nej det är färgat ^^



allt bra med dej då?

24 NATHALIE HJÄRTA FREDRIK:

skriven

jobbigt ._.

25 d e n i s e:

skriven

inte min heller :(((!

26 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Sv; Tack så jätte mycket! :D

Kramar

27 michaela:

skriven

sv; tack! =D



guuud vad fina! :D snygg deisgn har du också!

28 Carro:

skriven

Sv: Aa, de va smaskigt. =P

29 matilda:

skriven

jag är tillbaka i bloggandet :D

30 Linda:

skriven

jo ritkgit jobbigt med dom :O

31 Jagheterintesune:

skriven

Tack så mycket!:)

32 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: men tack ska du ha! :)

Kommentera här: