Fy sjutton vad ont det gjorde!

Emelie och jag kollade på "walk the line" igår
samtidigt som vi åt tacos.
Super gott men det hände något riktigt läskigt.
Vi åt hårda bröd till tacosen och en liten bit av det hamnade
på tvären i halsen på mig.

"Fy sjutton vad ont det gjorde!
"

Jag fick luft och så, men det kändes som att den vassa
kanten höll på att kära sig
ut ur halsen på mig.
Emelie hämtade lite mjukt bröd som jag åt och
tuggade noga och svalde, i hopp om att det hårda tacobrödet
skulle följa med ner, men det satt fast.
Jag drack massa vatten, men vågade knappt då jag
var rädd att vattnet skulle fastna i strupen och jag inte skulle
få luft alls.
(Hände när jag var liten. Prova att ropa på hjälp med vatten i halsen - gurgl gurgl!)
Vi visste inte vad vi skulle göra och Emelie övervägde att
ringa ambulans. Jag fick ju luft, men det gjorde så enormt ont så
jag ville bara gråta.
Efter en stund började brödet i alla fall mjukna till sig och jag
kände till slut att det drog sig neråt.

"Tack gode Gud!
"

Men jag känner i dag märke i halsen efter där brödet satt.

Puss
1 My:

skriven

nej usch :O va hemskt

2 V I K T O R I A:

skriven

Me kollar in!

Super fiin blogg! <3

K R A M

3 Bubblan:

skriven

Aaaaj, dedär har hänt mig, fast med en bit morot! Det gör sjuukt ont! Tur att allt gick bra iaf!

<3 /bubblan

4 Katta:

skriven

Vilken otrevligt upplevelse!

Men trevligt att du är tillbaka :)

5 Petra:

skriven

lät inte så mysigt när det satte sig på tävren :S

6 Petra:

skriven

usch det lät inte kul alls :S



följa varandra via bloglovibn?

7 Petra:

skriven

säg till när fdu lagt till mig så gör jag detsamma =)

8 B E X:

skriven

sv; jag vågar håret :D

9 amanda:

skriven

men usch vad obehagligt :/



fin blogg du har :)

10 Rebecca:

skriven

Vsg :)

Usch vad hemskt :S

11 Mikaela:

skriven

Så här kommer ni få se kissie på halloween det kan experienceno1 avslöja idag. Vad tycker ni?



http://experienceno1.blogspot.com/2009/10/kissies-halloween-outfits.html

Kommentera här: