Allvarligt nu :O

Shit, är det alvarligt när man slutar halv 12,
att helt tappa bort tiden, när man pluggar, att man sitter
kvar i skolan till klockan 18.00 och pluggar?
Lite alvarligt är det ju faktiskt.
Fast och andra sidan så vart det fler kvar i skolan
än vi.
Jag trodde det skulle vara helt öde när vi skulle gå, men
det var faktiskt många kvar i skolan.


Helen pluggar flitigt

Härlig tjej det där!





Nu är jag hemma i allafall, jag var inte hungrig nyss,
men det är något psykiskt tror jag.
Så fort man kommer hem så tror kroppen att den ska
vara hungrig.
Jobbigt är det i allafall. Jag orkar inte äta!
1 Amelie:

skriven

sv: naaw, jaså? :D

2 Sofia Werlin:

skriven

Sv: min dag har varit bra :)

duktig du är som pluggar så länge, jag hade somnat efter ett tag!

3 Amelie:

skriven

sv; åh va gla ja blir :D

4 Amelie:

skriven

sv; åh va gla ja blir :D

5 Amelie:

skriven

sv: de e ja verkligen :D

6 IISABEL:

skriven

bara bra :) själv ?

7 IISABEL:

skriven

Nu är jag med i en tävling igen, och denna vill jag vinna så var snäll och rösta på mig. Jag gör desamma för dig nästa gång! :)



jag är nummer 1, och här är länken ; http://adelesiljemark.blogg.se/2009/september/finalisterna.html



Tack i förhand sötnos! :D

8 Carro:

skriven

Men det var ju jätte duktigt att plugga så länge. =D

9 Linda:

skriven

Jodå helt okje dag:) sj älv`

10 Malinhe - fotobloggen.--:

skriven

SV: ja! =D=D=D

11 I S A B E L L E ♥ F O TO B L O G G:

skriven

sötsöt blogg :D allt bra med dig? ♥

12 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Det är bra =).

Kommentera här: