Borde kanske ta en paus från skärmen

Mina ögon känns lite trötta.
Jag tror att jag har suttit vid datorn lite för länge.
Dessutom kom jag på att jag glömt att äta idag.
Kanske borde äta lite, så det blir en bra grund för popkornen
som jag tönker stoppa i mig sen. Hehe.

1 Jonas:

skriven

jag med, ska bli så sköönt och bara ta det lungt :)

2 *malmbeeerg:

skriven

eLLERHUR. (lll) JAG VILL HA HA HA AHA

3 *malmbeeerg:

skriven

sV; TACK :)

Jag ska på NON fest imorron :) Och sen resten av helgen får gå åt att plugga(har ju börjat gymnasiet nu.) och bara ta det lungt. :)

Själv då?.

4 yasmine modell och blivande mamma:

skriven

ne ush , men de är ju för att jag modellat så mkt o är väl någorlunda igen känlig för casting producenter.

men aldrig jag ställer upp i sånt...

allt bra med dig ikväll=? kraaam

5 Amelie:

skriven

sv: taaaack så mkt :D

6 Gina:

skriven

ny sjätte video uppe om somalier,eid och invandrares besatthet av rea på www.anagina.blogg.se



XOXO Ana Gina

7 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

Bara bra tack :) själv då? :)

8 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

Bara bra tack :) själv då? :)

9 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

ta det lungt och vara med vännen och killen :)

du då?

10 Emmis:

skriven

svar; Tackar (=

11 Felicia:

skriven

Fin blogg :)

12 sabina:

skriven

sv: tack tack! :)

jättefin bild på dig!

kram

13 Carro:

skriven

Ögonen blir alltid så trötta när man suttit vid datan för länge.

14 Linda:

skriven

tacktack:)

15 marie:

skriven

Tack detsamma!! Vad fin din blogg har blivit :D

16 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: aha! det lät himla skönt du :D

17 J O S E F I N E:

skriven

Sv; Tack detsamma! :D



Vad fin din nya design var :)

18 Gina:

skriven

inte ett skit har skola imorogn,sj?

19 *malmbeeerg:

skriven

jaa. :) Vård&OmsorgsCollage. :)

du då?

tack atck.

20 Linda:

skriven

nu mår jag bättre:)

ingen feber:) själv?

21 J O S E F I N E:

skriven

Sv; Haha, tänkte inte på det förrän nu! Men det var super duu :) Älskar rosa jag också ^^

22 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

mysigt!

23 *malmbeeerg:

skriven

Sv: jaa. :)

24 amanda:

skriven

sv: hej, det är sådär. lite förkyld och problem med mitt knä haha. hur e det själv? :)

25 johanna:

skriven

vilken snygg desing må jag säga! har du gjort den själv? :)

26 *malmbeeerg:

skriven

Får se vad min pappa säger när han kommer hem :P hehe.

27 amanda:

skriven

sv: nej det är inte så kul, speciellt inte nu under helgeN! jaså, ja det är många som är det nu. men bra det iafl. kraM!

28 johanna:

skriven

sv: ja men det kan jag förstå! kanon snygg :)

29 johanna:

skriven

sv: haha nej faktiskt inte!:) det är min kompis som har gjort den, hon har en designerblogg, http://fridadesignar.blogg.se kika in den vetja!:) allt bra med dig annar då?:) kram

30 Sofie Linnéa:

skriven

Tack detsamma!:)

31 Gina:

skriven

jajamensan! nää,ja ha haft sommarlov för länge,skönt såhär:)

32 *malmbeeerg:

skriven

HAHA, tack ´:)

33 *malmbeeerg:

skriven

Jag fyller år i december.. :P

34 amanda:

skriven

sv: ja det gör väl det.. haha :)

35 NATHALIE HJÄRTA FREDRIK:

skriven

Oj tack så mkt! :)

Länge sedan jag va inne här ser jag! En hel del förändringar! Jättesnyggt!

36 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

Ja, underbart härligt :D

37 NATHALIE HJÄRTA FREDRIK:

skriven

nej jag är inte så nöjd med min! :S Så tråkig..

38 Felicia:

skriven

Sv: Så lite så tack själv :D

39 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

aah :)

40 Sara:

skriven

ett väldigt roligt yrke faktiskt :)

41 NATHALIE HJÄRTA FREDRIK:

skriven

hehe tack!

42 A N N E L I R O I N E:

skriven

Varför satsar utländska tjejer mer tid och pengar på sitt utseende än vad svenska tjejer gör?



Släng in en liten kommentar med din personliga åsikt!

43 A N N E L I R O I N E:

skriven

Varför satsar utländska tjejer mer tid och pengar på sitt utseende än vad svenska tjejer gör?



Släng in en liten kommentar med din personliga åsikt!

44 Sara:

skriven

njae, lite nordligare breddgrader! bor faktiskt uppe i Luleå!

45 amanda:

skriven

sv: jo precis =) kram, ha en bra kväll!

46 A L E X A N D R A:

skriven

sv; åh tack så hemskt mycket! :)

47 Sara:

skriven

sv: jaaa, tyvärr är det ju en bit! :) men om du någon gång har vägarna förbi luleå så vet du ju! :D hehe

48 Sofie Linnéa:

skriven

Me too :)

49 Jonas:

skriven

jag har varit och kollat på handboll nu på kvällen och nu sitter jag och dippar med chips ;) hehe.. dudå?

50 Felicia:

skriven

Sv: bara bra sj? :P

51 Carro:

skriven

Sv: Vet inte. Om jag inte ska jobba så ska jag nog bara ta det lungt. Imorgon är det skyttetävling. Men jag tror inte att jag ska vara med. Men får se. =P

52 Carro:

skriven

Sv: Har precis duschat så ska snart hoppa i säng. =)

Själv då?

53 HERMELIN:

skriven

hejdu :D allt är toppen , själv ? :D

54 sabina:

skriven

sv: jo det var det :)

okej, låter mysigt för dig också ;)

kram

55 Emmis:

skriven

svar; har vart på film med några kompisar, sen hamnade vi hemma hos mig och prata en massa XD Har hänt hos dig då?

56 Amelie:

skriven

sv: inte mkt, sj? :D

57 Lina:

skriven

Tack det samma!

Kika gärna in till mig igen!



58 Astrid:

skriven

Tack desamma! :) Vad glad jag blir! Det e inte så många som läser min blogg nämligen :( hoppas det blir fler! Dina ord värmer!

Kram!

59 MISSEXTRA:

skriven

Vad ska du hitta på i helgen då?:)

60 Linda:

skriven

usch låter inte särskilt bra:/

Kram

61 sandra:

skriven

sv: åh tack så mycket :) detsamma!



allt bra med dig?

62 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; TACK :D. Allt bra =)?

63 NATHALIE HJÄRTA FREDRIK:

skriven

tack :D

64 Mia ❤:

skriven

Fin bild :)

65 J O S E F I N E:

skriven

Sv; Indeed :)

Vad gör du då?

KRAM

66 d e n i s e:

skriven

kikar in vid dig också! :)

67 Lina:

skriven

Ibland får man kosta på sig lite extra god mat! Det är ju bara helg en gång i veckan! :)



68 Astrid:

skriven

Njaa... Jag och min kompis Alice skojar om vem som är bäst av Akon och Michael. Hon gillar Michael och jag gillar Akon... Så jag frågade då mina läsare om vad dom tycker... Så frågan var egentligen vem du tycker är bäst. Och tyvärr var det ju Michael :P

69 Linda:

skriven

jag mår bra:) själv?

jadå något kul, min blogg går ritkigt bra:D

själv?

70 d e n i s e:

skriven

haha! :D

de är fint, själv ?:)

71 Linda:

skriven

jaaa, jag har 155 besökare redan:D

de kan jue inte bli bättre:D

ska försöka slå mitt mål:D

72 Astrid:

skriven

Haha! härligt! xD

Tack :P



Kram!

73 A L E X A N D R A:

skriven

sv; ja det är det! :) Nej jag kollade mest runt :)

Kommentera här: