Dagens outfit och Gravity

Dagens outfit såg ut såhär:



Så här har dagen sett ut:

8.30-9.00 - Tenta information
9.00-9.30 - Sekretess uppföljning
9.30-10.00 - Vfu information
10.30-12.00 - Skolan värdegrund
13.00-14.30 - studiegruppsarbete
15.00-16.30 - gruppredovisning

Det var en tuff dag, men imorgon däremot så är det bara en
föreläsning i två timmar, så det blir skönt.
Möjligtvis blir det så att jag stannar kvar i skolan och pluggar
på till seminariet tils fredag, men bara möjligtvis.

Lyssnar på just nu:

Sara Bareilles - gravity

Hoppas att alla haft en bra dag.

1 http://johannaprasad.blogg.se:

skriven

oh yeah!! :D

2 http://johannaprasad.blogg.se:

skriven

haha sweet!

jag har en mörkhyad pojkvän ;)

3 Erika:

skriven

Fin outfit :)

4 aw - gotlandstöis:

skriven

fin du är :)

5 Caroline:

skriven

Superfin blogg! Har frågestund på min blogg så om du vill kan du ställa någon liten fråga! (: Tack! <3

6 A L E X A N D R A:

skriven

sv; ja (:

Söt outfit!

7 Sofie Linnéa:

skriven

Okej, jobbigt med långa dagar. Men imorgon slutar jag redan halv 12, älskar onsdagar :)!



Hihi okej :) min börjar också lägga på sig. Fast mest muskler tror jag, känner att han början bli lite biffif :)

8 aw - gotlandstöis:

skriven

fin låt:D

9 A L E X A N D R A:

skriven

sv; ja(: Åh ja visst är den! :)

10 Anonym:

skriven

sv; Tack! Ja, det är sjuuuukt segt!

11 aw - gotlandstöis:

skriven

tack :D

12 yasmine modell och blivande mamma:

skriven

finns nog inget bättre.

hittar du på nu då? kraM

13 A L E X A N D R A:

skriven

sv; 249kr :)

14 Carro :):

skriven

Min näsa rinner eftersom jag är förkyld :/ fast jag börjar må bättre nu :)

15 yasmine modell och blivande mamma:

skriven

samma här kram

16 Anonym:

skriven

sv; kan ju vara en fördel ;D.

17 Sofia Werlin:

skriven

Snygg klänning :)



haft en bra tisdag idag?

kram

18 Sarah:

skriven

Svar: Jo, det är en riktigt hemsk sjukdom. Sån tur är så mår min mor lite bättre nu. Hon är dock väldigt svag. Men det förstår jag. Jag är glad att det var ett relativt lugnt anfall hon fick. Hon har fått mycket värre anfall så hon t.o.m tappat minnet och inte kommit ihåg vem jag är eller så. Då är det riktigt hemskt!

19 Malin-Hockeyfruga:

skriven

snygg outfit!

20 My:

skriven

fin outfit

21 Amelie:

skriven

sv: haha, du har längtat efter uppdatering alltså? ;)

22 georgia:

skriven

haha jaa precis, så det är väl inte dumt :P

23 Linda:

skriven

fin outfit:D

24 M Y Y S A N O L S S O N:

skriven

sööt! :] minns du mig? x]det var grymt länge sen.



Hoppas int du har missat den sööta nyheten i mitt senaste inlägg ? =)

Kommentera här: