En ny dag

Ja idag är det en ny dag, en ny vecka med plugg.
jag skulle hellst av allt bara vilja gömma mig
under täcket igen, men det har
jag inte tid till.
Just ny lyssnar jag på Gravity-Sara Bareilles.
Sjukt bra låt.

Dags att ta fram böckerna.

Gud ge mig styrka!
1 Linda:

skriven

ah okej , jag vte inte vad jag ska göra:) kram

2 Nicole:

skriven

svar: tack så mycket för din fina kommentar:)

haha ja det är lite läskigt att komma in helt ny när alla redan gått där i en månad.



puss/Nicole

3 My:

skriven

Du fixar deet

4 jenny:

skriven

Häärligt :) jå de e ganska bra.

Tack så mycket.

5 SANIBO:

skriven

sv: detsamma!

6 NATHALIE HJÄRTA FREDRIK:

skriven

vad bra! :D jorå här ocksåå!

7 A L E X A N D R A:

skriven

sv, tack desamma!:)

8 Sofia Werlin:

skriven

vilken fin design du har :)

9 Anonym:

skriven

sv; Vi hade nollning ons-fre, och vi började den 24e =).

Kommentera här: