I mörkret gömmer sig ljuset

Hey you bloggers!

Min ring från Bulgarien har äntligen kommit
fram! Det var min älskade mamma
som hittade den.
Under soffan av alla platser.
Åh, jag är så glad för jag var så ledsen när jag
inte kunde hitta den.
Jag ska aldrig lämna den ur sikte igen!



Seminariet gick faktiskt ganska bra.
Det var ju inte jag som pratade mest, kan jag ju inte påstå.
Men jag sa ändå ett och annat förnuftigt kanske.

Äntligen helg i allafall!
Och jag ska riktigt njuta.

Se ya!
1 matilda - [maatilda.blogg.se]:

skriven

tack, du har också jättefin :D

2 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: hey, det är fint :) blir att dra till studion ikväll där det ska bli lite mer mixning, sen ska jag vara med pojkvännen. händer själv?

3 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

tack :D!

4 *malmbeeerg:

skriven

HEY. det var ett tag sen jag var inne här hos diig. Det var ju du som gjorde miig till en veckans blogg för ett tag sen. ;)

Din blogg har verkligen blivit jätte fin :)

PUSS!

5 matilda - [maatilda.blogg.se]:

skriven

jag ska vara med kompisar :)

6 matilda - [maatilda.blogg.se]:

skriven

tack, du :D

7 Sissi:

skriven

jättefin blogg du har!

8 Gina:

skriven

läser distanskurs på universitetet vettu.

9 Sissi:

skriven

jättefin ring!



sv; tack så mkt :)

10 SANIBO:

skriven

fin!

Kommentera här: