Måns

Alltså jag måste fråga folket vad ni tycker.

Visst gammal video, men jag irriterar mig faktiskt lite på honom.

Men jag måste erkänna att hejade faktiskt på honom i idol.

Men efter det har han blivit så, smörig.

 

Mend etta är grejer det:

 


EMD är ju inte så smöriga och, blä.

 

Eller vad tycker ni?

1 My:

skriven

sv; Ja då min dag har varit bra :) lärt mej massa nytt ! men hat dock haft sjukt ont i huvet och tror ajg börjara bli sjuk sj då?

2 Shimmer:

skriven

Nu har vi fyllt på www.shimmer.nu med Disp, Joico och Urban Couture! Kika in och berätta hur du tycker det ser ut!

3 Sofia Werlin:

skriven

Sv: det är det verkligen!



några planer för morgondagen?:)

4 Sofia Werlin:

skriven

Sv: Låter inte allt för skoj!

jag ska träna och sen ska jag handla lite presenter tillsammans med mamma :)

5 Sarah:

skriven

jag har aldrig varit ett stort fan av någon av dem. men jag gillar faktiskt en låt med måns och det är hope and glory, den akustiska versionen. annars klarar jag inte av honom. tycker inte omhur han är på scen haha :P

6 Linda:

skriven

okej:D kram

7 Anonym:

skriven

haha, ja. han är liksom, för mycket när han uppträder :P

8 georgia:

skriven

hehe jaa :)

9 Anonym:

skriven

SV: förlåt att jag inte har svarat. hade missat att jag inte hade svarat på din kommentar! Men med mig är det bara bra! :) hur är det med dig då? :) KRAM

10 Sandra Karlsson:

skriven

Satt du kvar ända till 18? Du är galen, men duktig! Ja jag håller fortfarande på med agilityn, men nu är det lite seriösare, ska ju bli instruktör osv. och tävlar mer nu :) Annars är det bra! Är alla vovvarna kvar?



Kramis

11 I S A B E L L E ♥ F O TO B L O G G:

skriven

tack tack de va snällt sagt :D <3

12 Anonym:

skriven

sv; Tack =).

13 Erika:

skriven

Jag älskar både Måns och EMD ;)

Kommentera här: