Nybadad Luffsen

Sov länge idag, till klockan 11 tror jag.
Men jag behövde det nog.
När jag vaknat började jag genast att dammsuga och
damma och torkat golvet.
Sen åt jag frukost och följde med bror ner till affären.
När jag kom hem hade mamsen lagad fläskkotletter, brunsås
och potatis.
Finns ju inget godare!


Nybadad plutt.

han blir helt galen efter att han har badat. Springer och
hoppar runt. Världens sötaste.
1 Linda:

skriven

jo riktigt skojD jaa du e en av dom:D

kram

2 d e n i s e:

skriven

okeej, de låter super skönt :)

3 Linda:

skriven

söt vovve:D

4 yasmine modell och blivande mamma:

skriven

härligt jag mår också kanon men väldans ont i halsen.

håller på att laga mat till mannen nu kraaam

5 Astrid:

skriven

Jo jag är hemma hos min kille. Händer la inte så mycket... (vi bor nästan grannar) Men jag tror vi ska ut sen och hitta på något. Själv då?

Kram!

6 Emmis:

skriven

svar; jaa men det låter ju mysigt :P Jag var på den nya beck filmen ;P as bra var den :P

7 d e n i s e:

skriven

hihih yes :)

8 Linda:

skriven

naw gör de :D

9 yasmine modell och blivande mamma:

skriven

skönt för dig...

det blir sötpotatis, lövbiff, massa grönsaker, bea-sås mumma kraaam

10 Astrid:

skriven

Jo de e rätt bra :)

Går i samma klass också å vi bor typ 100 meter från skolan. Så de e skönt :)

Jag sitter också vid datorn nu faktiskt xD

Kram!

11 SANIBO:

skriven

sv: det förstår jag :D

allt bra idag?

12 Linda:

skriven

gulligt:P:D

kram

13 Astrid:

skriven

Hehe japp :)

14 Astrid:

skriven

Jag vet inte... Får se. Kanske hittar på nått med kompisar eller bara tar de lugnt framför en film.

Vad hittar du på sen då?

15 Astrid:

skriven

Okej. Kan vara rätt skönt de me ibland :)



Kram!

16 Elvira:

skriven

söt hund :)

17 emilia widerström:

skriven

svar: va roligt!

säg till när du lagt till mej så lägger jag till dej också ;)

kram

Kommentera här: