Öroninflammation

Dramat var hur kul som hellst, och det var jätte
härliga människor som jag hade dramat med.

Söta lilla mamma ringde vårdcentralen medan
jag var i skolan, men de kan inte göra något
åt mitt öra. Penicillin skriver de inte ut förrän de med
säkerhet vet att det inte går över av sig självt.
Så jag får knarka alvedon, allergitablett och nässprej nu
i några dagar då. Jag att det går över snart och att det
håller sig till det vänstra örat och inte får för sig
smitta ner det högra också.

svar till syster:
Det känns bra i skolan. Mycket plugg just nu och
min studigrupp är väldigt framåt och pratglada
och smarta, till skillnad mot mig. Vilket gör att jag
framstår som jätte tyst och inte alls smart.
Men annars är det bra.
Har träffat några riktigt goa människor och en del
hunkar har man ju också sett  ;)
Och tre och ett halvt år går fort. Detta känns rätt för mig.
1 Linda:

skriven

usch har du öroninflamation ? :/

2 Anonym:

skriven

Hm... 3 och ett halft år är väl inte lite??

Kommentera här: