Time to sleep

Dags att sova.
Imorgon är en ny dag och den dagen kommer bli lång.
Börjar skolan tidigt och går till halv fem.
Det blir att prata om skolans värdegrund imorgon.
Ganska intressant faktiskt.

Sen kommer vi nog också få veta vart vi blir placerade
på vår VFU (praktik) så det ska bli intressant.
Snälla låt mig in hamna enda borta på visningsö.

Natti
1 IISABEL:

skriven

hah vad skönt :) ska jag med snart :)

2 Sofia Werlin:

skriven

Sv: jag har blivit brunett igen :)

Så väntar på att få bilderna utbytta i min header.



Kram

3 aw [ gotlandstöis ]:

skriven

Sov så gott ! : ]

4 jenny:

skriven

de lät ju riktigt bra :D

5 Sofie Linnéa:

skriven

Då är vi två, går också skolan till halv 5 imorgon...



Ja visst är de söta, älskar min lilla hamster :)

6 http://johannaprasad.blogg.se:

skriven

haha inget :D

7 Astrid:

skriven

Ja precis :)

Kram!

8 Amelie:

skriven

sv: haha jaa (a)

9 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Allt bra =)?

10 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

tack >:D

11 malinhe - fotobloggen. <3:

skriven

SV: tack så mke! :)

12 yasmine modell och blivande mamma:

skriven

oki hehe jag ska börja fixa i bebis rummet nu kraam

13 Carro :):

skriven

Hur mår du? :)

14 Sarah:

skriven

Min dag har tyvärr inte varit den bästa men det finns folk som har det värre så man ska inte klaga. Hoppas din dag har varit lite bättre än min :)

15 NATHALIE HJÄRTA FREDRIK:

skriven

hur är det?

Kommentera här: