15 april

Hemma från praktiken och lite lagom trött. Har druckit ett glas mjök och hjälpt mamma lite med datorn.
Bara problem och problem.
Day after tomorrow står next på schemat. Jag bara älskar den filmen.
I morgon är jag ledig då förskolan har stängt. Då blir det plugg.

Den 17:e april är sista anmälningsdagen till mon fototävling med tema vår! Anmäl er nu!

För att komma till inläget KLICKA HÄR.

1 cecilie:

skriven

utrulig søtt design og header:))

2 Emma:

skriven

Gud vilken fin design du har! :)

3 Mari:

skriven

Jag älskar också The day afton tomorrow. Den är jättebra :)

Du har en väldigt söt blogg

Ha en mysig fredagkväll! :)

4 AMANDA FALK:

skriven

verkar som en spännande film, måste se någongång :D

Sv: Tack! Ja jag gillar mitt rosa-lila rum ;-)

Ha en fortsatt jätte braaa fredagskväll!

Kommentera här: