Baby oil, ett enkelt sätt att mjukgöra din hy

Jag använder natusan baby oil efter varje dusch. Jag smörjer in hela kroppen,
även ansiktet. Jag smörjer även in bara ansiktet varje kväll efter att jag tvättat ansiktet.
Min hy har verkligen blivit mjuk och len av det och det behövs vrkligen inte mycket för att
hyn ska bli fantastisk. Tar man bara en lagom mängd går den in i huden snabbt och
man slipper allt klibb. jag har även fått bort allt dessa knotter på armar och lår. Äntligen liksom!

Ett enkelt och effektivt sätt att fy lenare och mukare hy.
Och mycket billigare än dyra vuxen produkter!
Dessutom har jag använt min i flera månader och det syns knappt att jag använt den.

Prova du också!



1 BARBIGLEM.:

skriven

hei, jeg heter emily og er 15 år, og kommer fra Norge. Jeg var inne på bloggen verooniikaa.blogg.no, og hun hadde super fint design og hun sa at du hadde laget designet hennes. Så da lurte jeg på om du ville lage et til meg også ? hvis du har lyst til å hjelpe meg så kan du legge meg til på msn [email protected] & si ifra i komentarfeltet på boggen min så jeg ser det ! puss puss.

2 barbieglam.:

skriven

hej, jag prater med mamma i morgon ocg frågar hon om det är okei at jag betaler 100 kr til dig, och efter det kommer jeg att skicka dig et mail om vad jag vill ha. så hör av mig i morgon :) kram kram.



hehe, jeg prøvde å skrive svensk :D

3 MissCM:

skriven

sv: ja det är den verkligen! :D allt bra annars?

4 anonymwannabe:

skriven

sv på kommentar; ingen orsak :)



Läs mitt inlägg om min bakdag, och tyck till om min nya ... Ja, vadå ? ;)



Kommentera här: