Dags att anmäla sig till vårens fototävling hos Silvernina



Förra våren vid nästan samma tid hade jag vårens fototävling.
Och naturligtvis ska jag ha det i år igen. Så bloggare nu är det dags
att ta fram kameran!

Ni har fram tills den 17/4 på er att anmäla er. Sen väljer jag ut finalisterna
som har chansen att vinna en alldeles egen beställd design av mig plus en
länkning i min meny i en månad!

Det enda kravet är att fotot ska representera våren.

Anmälan:
Ni anmäler er genom att mejla ert foto till [email protected] och namnger mejlet med fototävling.

Kom igen nu och anmäl er! Ni har inget att förlora!

1 misskenving:

skriven

ja men faktist, hur bra som helst!

hoppas du fortsätter läsa min blogg ;)

2 Emmy:

skriven

Tack så mycket :)

Älskade temat på din blogg ;)

3 misskenving:

skriven

va roligt :D

4 Liz:

skriven

Oooh härligt en tävling i min smak :D Måste bara hitta ett passande foto. Kan man bidra med vilket foto som helst??

5 Alexandraa:

skriven

Fin blogg! :) Har just nu en veckansblogg-tävling på bloggen, du har kanske lust att vara med? :) Kram!

6 Jossi:

skriven

Sv; VArse :)

Allt bra? :)

7 Jossi:

skriven

Sv, Härligt :D

Nja, jag är lite små förkyld "/



Händer i dag då? :)

8 MAARIAWH:

skriven

Jag har skickat en bild till dig nu :D Kram

9 Flisans:

skriven

sv: Är det något speciellt tema?

Vad vinner man?

10 Flisans FOTOBLOGG:

skriven

sv: Fattar inte vad man ska göra :P

Kommentera här: