1 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Tackar så hemskt mycket :D locktången är sjuuuukt bra!

2 Anonym:

skriven

jättefin blogg ! :D

röstade på dig hos elsa elr var de nu var x]

jag säger inte det för fjäsk utan den var verkligen snygg ! :D

3 Sara ~ Candis:

skriven

SV. För ca 2 år sedan hade jag lika kort som dig :) om inte kortare. Aldrig mer säger jag bara :)))

4 Ankiepankies:

skriven

tar det bara lugnt, småtittar på tv och så :) du då?

5 sandra:

skriven

härligt och höra:D

6 KIMSYVIMSY:

skriven

Riktiga?

7 MissLaw:

skriven

Inte min första men behövde en nystart med ny blogg för att komma igång kände jag=) Men det ska jag tänka på! Och tack för tipset! :)

8 sandra:

skriven

:)

vad har du för dig då?

9 MissLaw:

skriven

Haha, knappast! Minst senaste halvåret var det väldigt dött i min gamla blogg:P Men någon gång hoppas jag ta tag i min design. Om inte så ska jag försöka tänka på att du är duktig ;)

10 sandra:

skriven

okej:)

sitter här medans jag småtittar på el classico :)

11 sandra:

skriven

hihi aa :)

12 M A T H I L D A ♥:

skriven

FIN BLOGG:OOO<3333

13 Gabbi - MissLaw:

skriven

Det hade nog också funkat rätt bra! :) Men såhär blev det för mig. Men ja verkligen, vet på min förra blogg hur kul jag hade med det! Men sen gjorde jag inget på evigheter och har nu hunnit glömma typ allt :P

Men förstår verkligen vad du menar med hur kul det är att göra det själv! :) Kram!

14 Sara ~ Candis:

skriven

Vad söt din design blev :D



SV. Hehe håller med, de var verkligen lätt att frisera :)) men man längtade verkligen efter långt efter klippet.

15 Gabbi - MissLaw:

skriven

Yes! :) Men du får sova så gott iaf!

16 Jossi:

skriven

Söt blogg :)

17 Anonym:

skriven

- de bra:D

Kommentera här: