Inte alls kul...

Gick upp för en och en halv timma sen ungefär. Om tjugo minuter börjar jag egentligen på
praktiken. Men jag sitter här i soffan med laptopen i knät.
Jag kan väl ta och berätta från början.

Klockan halv sex ringde klockan, jag var så trött att jag skulle kunnat ligga kvar till imorgon i sängen. Så
jag snosade i en timma, vilket jag var beredd på att jag skulle göra, annars skulle jag inte satt klockan
på så tidigt. Klockan kvart i sju ungefär steg halva jag upp och drog mig själv ur sängen. Sen gjorde jag som vanligt.
Bäddade sängen, åt frukost (det lilla jag kan äta på morgonen) och gjorde i ordning mig.
Som vanligt kom magkatarren igång, men eftersom att jag nästa har det vajre morgon så försökte jag
ignorera det även idag. Det gick väl sådär. Men sen började jag känna av ett knip i magen.
Nemen oj så kul! INTE! Jag satte mig i soffan i hopp om att det skulle gå över, men nej då. Knipet var där allt.
Hade ingen aning om vart det kunde komma ifrån.

Så jag ringde till praktiken och sa att jag hade problem med magen och inte kunde komma idag.

Nu vet jag dock varför jag har så ont i magen. Jag vill inte gå in på detaljer, men vi kan väl säga såhär.
Jag kommer få spendera mycket tid inne på toliletten idag.

Inte så roligt att vara på praktik när man är dålig i magen inte.
Någon som har ett tips för att lindra lite?

Kommentera här: