Lite ändringar

Jag har som ni ser ändrat min design igen. Nu har jag även lagt in en orkidé i bakgrunden.
Jag tycker det blev riktigt fint. Vad tycker ni?

 

Glöm inte anmäla er till fototävlingen HÄR.

1 Sophie:

skriven

Sv: Tack så mycket! :) Följ gärna min blogg på bloglovin :)



Grymt snygg bloggdesign! Måste byta ut min design snart känner jag :)

2 Lovisa ♥:

skriven

Svar: Haha, okej! Bra då! :D



Asså, din blogg är ju verkligen SUPERSNYGG!!♥

Och bilden är verkligen fin! :D Fixar du din header och allt det själv eller? :)

Ha det bra!♥

3 hannatove:

skriven

skit snyggt ! :D

4 Lovisa ♥:

skriven

Svar: Okej, tack så mycket! :) Jag vill inte beställa någon design för min syster gör också sådant. Men Jag kan ju alltid vara med och tävla om en! :D♥

5 Lovisa ♥:

skriven

Men du? ska det vara något särskilt tema på bilden eller? ;S♥

6 I N G R I D ♥:

skriven

Det är såå fint! Vet inte hur det såg ut innan, men nu är det i alla fall urläckert :D



svar: Tack så mycket, det värmer :D

Peace ♥

7 Lovisa ♥:

skriven

Okej.. Men du har ju redan sett många av mina bilder :P Nåja♥

8 Ämma:

skriven

Ja vill också kunna ha en så fin blogg! jättefin är bloggen!:D

9 Karianne (::

skriven

Shiit, du var superflink! helt sinnsykt nydelig design&header!

10 Celie:

skriven

super fin design! :D<33

11 Rikke Marie <3:

skriven

likte virkelig den headeren!

12 rebekka<3:

skriven

veldig fin header du har:)<3 og veldig søt blogg! hilsen rebekka<3

13 Miss0 - svensk tjej i Oslo:

skriven

Jättefin design :)

Hoppas allt är bra med dig :)

Kommentera här: