Men snälla nån!

Vad har det tagit åt mig? Är jag känslig idag eller vad? Har tittade på Day after tomorrow och The forgotten
på tv och jag har gråtit som ett barn. Jag vet att jag lätt börjar gråta och så, då
jag lever mig in i filmer och så väldigt lätt. Men detta, alltså, nej nu börjar det nästan bli lite pinsamt.

1 Flisans FOTOBLOGG:

skriven

Vill du vara med i veckans blogg?



http://fotobyflisan.blogg.se/2010/april/veckans-blogg.html#comment

2 tanya:

skriven

Vilken fin blogg du har!^^

Kolla gärna in på min och säg vad du tycker!:)

Kram.

3 Anonym:

skriven

kan tro att det är ungefär som när jag ser på titanic ;)

4 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Hihi tack :D kändes som de behövdes lite färg.

5 Anonym:

skriven

ja,visst är dem wonderfoul!

6 josefin:

skriven

Jag grät åt en pampers reklam förut :P

Ställ gärna en fråga i min frågestund :)

7 josefine:

skriven

sv; okej, härligt! jo, det är bra.

8 Alexandra:

skriven

Vilken fin bloggdesign du har :)

9 tove:

skriven

ahaa..synd!

Men vad använder du för program för att göra alla snygga designer? Finns det någon sida man kan läsa sig till?

Kommentera här: