Shoppingtur med Broder


Först måste jag påminna er om fototävlingen! Sista anmälningsdagen är idag. Så kom igen nu!

KLICKA HÄR FÖR ATT LÄSA MER.

Har varit på stan med bror min. Igår var jag ju iväg med Helen så själv köpte jag inget,
men Björn hittade ett par riktigt snygga jeans och en typ hoodtröja eller vad det nu heter.
En tjock tröja haha.
Sen fikade vi på Ikea innan vi gick där en stund, dock gick det ganska fort då björn
bara ringde Johan (min andra bror) och så talade han om vilken hylla på lagret den fanns.
Det blev en härlig tur, och klockan är bara 13.00 än så länge.

Nu är min syster påväg från Nässjö, så när hon kommer blir det tacos och sen ska vi bara umgås
och mysa. Det var riktigt längesen det bara var hon och jag, så det ser jag verkligen fram emot.

Sen senare mot kvällen så åker Björn, Linnéa och jag på bio. Clash ot the Titans blir det.

Förlåt för den dåliga skärpan, vet inte vad som hänt med min kamera.

Väska köpt på Lindex för 99kr.

 

Dags att skära grönsaker och steka köttfärs. Snart blir det party, party!!!


1 Aggeoa ♥:

skriven

SV: Tack så mkt :) Jag gillar den också, men jag funderar på att byta ändå. Jag vill ha förändring! ;)

2 D A N I E L A ♥:

skriven

- tack så jätte mycket.

visst var dem söta :D

3 MAARIAWH:

skriven

sv: ok :)

4 M I K A E L A:

skriven

sv: ja, dem har jag tagit själv :)

5 Alexandra:

skriven

sv: okej, tack för tipset :) jag jättekul :D varsågod :)

6 Jeppe:

skriven

Shit, skitfin blogg!

7 Leonie<3:

skriven

Gillar din blogg , gör du gratis designs ? :)

8 Becca:

skriven

Fin outfit!



sv: Inte de, i love it.

9 D A N I E L A ♥:

skriven

- ja:)

10 Miss0 - svensk tjej i Oslo:

skriven

Hehe ja, jag har bloggat sen år tillbaka :) Men det är kul då. Och speciellt när jag har flyttat runt lite.



Hoppas allt är bra och att du har en fin helg :)

11 Flisans FOTOBLOGG:

skriven

sv: okej :) jag kan gärna vara med :)

12 Emelie ♥:

skriven

Vilken fin bloggdesign du har! :)

13 Alexandra:

skriven

sv : tack :D

14 Sabrina:

skriven

fina grejer:)



SV:

tack så jätte mycket :)

jasså? ballt ^^,



allt bra?

15 Sabrina:

skriven

fina bilder :D



SV;

Härligt :) njää jag e sjuk.. :(



( PASSA PÅ ATT STÄLLA FRÅGOR I MIN FRÅGESTUND )

Kommentera här: