Vinnaren av vårens fototävling!

Vinnaren av vårens fototävling är:



Maria!

Ett stort grattis till dig! Du har vunnit en länkning i min meny i en månads tid och en gratis beställd design.
Mejla mig på [email protected] med alla dina önkskemål och bilder o.s.v.

GRATTIS igen! Besök hennes blogg nu!
1 MAARIAWH:

skriven

sv: wihoo! :D



jag mejlar dig nu då,kramar.

2 felicia:

skriven

fin blogg!!!!

3 FANNYHEDBERG - fannyjosefin.webblogg.se:

skriven

aha okej, säg gärna till om du har nå tävling om design då! :))

4 FANNYHEDBERG - fannyjosefin.webblogg.se:

skriven

ja.. jag har också mest svart & vitt i min underklädes låda ska också försöka ändra på det :D!

5 MAARIAWH:

skriven

sv: haha tack! :D men när tror du att designen blir klar? kramar<3

6 JENNIES:

skriven

sv; okej (:

Visst är hästen som jag skrev om i mitt senaste inlägg SÖT ? :)

Har du något favoritdjur? Kanske hästar ?

7 Ebba:

skriven

sv; oj tack snälla! :D haha nja lik henne vet jag inte om jag är haha.

hm. jag använder mig av ett pattern som jag gör själv. randigt med genomskinlig bakgrund!

8 FAKIE:

skriven

härlig bild :):)

9 MissCM:

skriven

sv: samma här, helgen gick alldeles för fort! har dock bara flyttpackat hela helgen. nu närmar det sig flytten ;D vad ska du hitta på idag?

10 yasmine modell fru och mamma:

skriven

tack.

vad hittar du på ikväll? kraam

11 tove:

skriven

Hejsan! jag är väldigt ledsen för sent svar.

Igår så avlivade vi våran katt mimmi och det har känts väldigt jobbigt. Så jag hade helt enkelt inte någon lust att svara på kommentarer.

(Finns ett inlägg om du har några frågor)

/ Kram Tove

12 CJ:

skriven

Tack söta du! :)

Kommentera här: