2010-08-24

Trött dag i skolan idag verkligen. Sista föreläsningen var med Birgitta så det var ganska utmattande hehe.

I morgon slipper pluuten gå till dagis (alltså hem till mamma) för då kommer studiegruppen hem till mig. Kul kul!!
Då får de se hur jag har det.

Ikväll så blir det återigen att se på "Fångarna på fortet". Så himla kul var det igår. Snacka om nostalgi! Så himla kul.
Hoppas på ett lika bra avsnitt ikväll. Dock hörde jag att det bara skulle vara avsnitt denna och nästa vecka, det är ju synd :(

Nu ska jag fortsätta plugga lite till artduggan som är om bara någon vecka. Här har ni ett fint foto på sileshår.
Hittad med google

1 julia:

skriven

ååååå! Vilken fin blogg!!!!!!!!

Hur länge har du bloggat?

2 SaaandraaA:

skriven

Vad hittar du på idag då? :P

3 Sharlee & Simon - KOLLA GÄRNA IN VÅRAN BLOGG!:

skriven

Svar: Tack så mycket:) Hahaha, jaaa :D älskar min linje. Finns massa roligt!

4 Moa!<3:

skriven

sv: ja sj?

5 Mia:

skriven

hej hej

det blev inte riktigt så enkelt som jag skrev i bloggen... fick här för nån timme sen ett sms från tre att mitt abonnemang ändras till tre den 30 sug.... alltså orka... jag sa ju upp skiten... jag blir så trött...

hoppas din dag i skolan var toppen iallafall... kram kram

Kommentera här: