Bara 23 timmar kvar!

Nu är det bara 23 timmar kvar tills jag står där i studion och sjunger. Jag tror att jag har bestämt mig för vilka låtar jag ska sjunga, men det är lite klurigt. Jag vill ta de låtarna som jag skrivit själv, men samtidgt så känns inget helt rätt då jag skrivit låtarna till andra och de inte riktigt vill att jag ska sjunga dem. Ja, det är lite komplicerat, men jag tänker bestämma själv nu och inte lyssna på vad andra vill att jag ska sjunga. Det blir ju trots allt MIN skiva.

Snart ska vi fika lite. Jag tycker dock att Johan kan lyfta rumpan från stolen nu och.. oj nu gjorde han det. Yes! Nu blir det snart fika... nej han gick på toaletten. Aja, jag får väl vänta en stund till då...

Fika, here I come!!!

1 Tilda:

skriven

Fin blogg :)

2 Anonym:

skriven

sv ååh tack, kul att du gillade dem! :D

kramar

3 SARASTiLLE - sweet 16:

skriven

tack :)

om du hade läst i min meny så hade du vetat om att jag gör egna designer..

4 Linh:

skriven

svar: samma här! :) händer idag då?<3

kram;*

5 EMma:

skriven

sv: Jag har också haft en bra dag :)

6 Josefina - Drawings:

skriven

Hur gåre med romanen? Har som mål att publicera en bok nån gång i livet;) Fast det längsta jag luckats skriva är en 40 sidig fantasystory på engelska:D

Lycka till iallfall!:)

7 josefine:

skriven

SVAR PÅ KOMMENTAR ♥

håller med dig till hundra alltså! Det är sjukt kul, och man växer aldrig ifrån det!

8 Erika(jyringen):

skriven

lycka till i studion!

9 nicolebica:

skriven

fan vad snygg blogg!

10 Emelie's WickedTime:

skriven

Fin bild:)

11 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Haha ja :)



(Förlåt för sent svar)

12 fanny:

skriven

tack så mycket :)

13 modefrukt:

skriven

sv: Det förstår jag! Lycka till :)

14 jessica:

skriven

skönt och höra med mig är det väl oxså bra.

Vad ska du hitta på ikväll?

15 Linh:

skriven

svar: inget speciellt tror jag :)<3 har en bra kväll ;*

kram!

16 Cajsa:

skriven

fin design! :D



åh, bara två dagar kvar tills jag ska till kristianstad! ^^

17 Linnéa:

skriven

Fin bild <3

18 maggi:

skriven

tack:)

allt bra?

19 mathilda ♥:

skriven

Kolla om du gått vidare i veckans blogg :)

20 Tove ♥:

skriven

sv - ja, det var jättegott! titta gärna in om en liten stund då jag lägger upp bilderna när dom är klara :)

21 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Så lite så :D

Kan tänka mig det! Lycka till! :)

22 Erika(jyringen):

skriven

sv.hur gick det då?

23 Katja:

skriven

sv; sorry för sent svar, men har varit bortrest!

jag hade faktiskt roligt i sala :)

24 Anna Sidenbäck,:

skriven

sv: Tack så mycket, de värmer att höra! :D

25 elina:

skriven

fin blogg :)

26 ronja:

skriven

söt bild!

27 Sandra:

skriven

Fin bild.

28 lovisa:

skriven

gud så söt du är! hur gammal är du?:)

Kommentera här: