Bästa dagen i mitt liv!

Jag är nu hemkommen från studion! Foto och en liten video kanske kommer senare.
Detta var så grymt roligt! Och det är bara låtar som jag själv skrivit dessutom! :D Det var så grymt ballt!!!

Så nu har jag ett eget tre låtars album!
1 ERICAPERZZON:

skriven

Låter underbart! Kan man höra dig sjunga någonstans?



Svar: Tack och detsamma måste jag säga:)



/E

2 matilda:

skriven

Fan vad coolt! :o Hur gör man så? :d

3 Anonym:

skriven

fin blogg :D

4 Johanna [foto]:

skriven

Härligt ! Vadhänder ? :D

5 Linnea:

skriven

Hej!

Dags att uppmärksamma småbloggarna, läser du någon bra? Du kanske driver en själv?

Gå in på http://linlicious.blogg.se/2010/august/nu-ar-det-dags.html#comment och lämna en kommentar om bloggen du läser - alla får en länkning!



/ Häng med på ett rafflande äventyr kring rosé, intriger och kärlek. Sveriges enda partyblogg - www.linlicious.blogg.se

6 zeinab khamis:

skriven

Fan vad grymt med ett album!

sv: Tack så jättemycket! Din blogg är riktigt snygg den.

7 tilda:

skriven

SV: Tack! :D

8 Jennie:

skriven

Hej!

I min blogg har jag en kavaj i mycket bra skick till salu! Den är svart och kommer från JC! Den är endast använd vid två väldigt korta tillfällen.

Nypris: 499:- och jag säljer den för: 200:-

Kolla gärna in den.

Kram, Jennie!

9 Mia:

skriven

Det var riktigt nice att se dig spela in låtarna ;o)

Kul kul med ett eget album!!!



GRATTIS GRATTIS GRATTIS

10 Erika(jyringen):

skriven

sv.kul =) är det ngt som kommer komma ut så småningom lr?

11 Linnéa:

skriven

Va? Vad coolt <3

12 Mli - Vinn ett romantiskt paket hos mig :):

skriven

Ville bara säga att din sista v.blogg var kanon kul att se :)

13 zeinab khamis:

skriven

sv: Haha :D

14 Erika(jyringen):

skriven

sv.kanske någon gång i framtiden =) det vet man ju aldrig =)

15 Mathilda:

skriven

svar: Kul :)

16 Julia:

skriven

Vilken OTROLIGT fin design du har på din blogg!

17 keluhanna:

skriven

tack så mycket! din header är inte heller så tokig!

18 Cajsa:

skriven

göres?

19 Tanja:

skriven

Snygg blogg :D

Ska vi följa varandra med bloglovin? [:

20 Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.:

skriven

sv; tack! :D har du lust att rösta på mig i veckans blogg tävlingen? :) låter kul med albumet! :D

21 Chayenne:

skriven

Tack! :) din med. Gillar stilen!

22 Malin:

skriven

tack, du med :)

23 josefine:

skriven

Hej.

Har du något tips på smarriga matställen i stockholm?

Jag ska nämligen dit om några dagar och skulle behöva en hel del tips !♥



/tthisisourlife

24 Emelie's WickedTime:

skriven

sv: varsågod!:)

25 elin & lovisaa:

skriven

haha ja tack för tipset ;)

26 Gabriella:

skriven

Sv: De e bara bra, lite förkyld menmen..



Grattis! :D

Kommentera här: