Hem ljuva hem!

Välkommen in i min lilla etta i Jönköping.

Nu har ni fått se hur jag bor =) Har en del kvar att packa upp och sådär, men det börjar allt likna något. Eller hur?

Nu ska vovven få komma ut och sen blir det en paus med uppackningen. Det blir tv resten av kvällen. =)

1 Katta:

skriven

Vad stor den ser ut att vara. Och vilket stort fint kök! Blommorna på skåpluckorna, har du fixat dem själv?



Jag har också fått tag på en lägenhet nu, men köket i den är typ 3 kvadrat! :(

2 marie:

skriven

Allt bra? (:

3 Elin Toreborg [foto]:

skriven

Hej! Jag har just nu en månadens blogg tävling, det skulle vara kul om du ville vara med! Kram

4 annaQ:

skriven

Vilken mysig lägenhet. Såg ut att vara ganska stor =)

5 Bintan:

skriven

Ser jätte mysigt ut :-)

6 LadyUmbrella:

skriven

SV: härligt!

Jodå, det är prima med mig :)



Vad gör du då? :)

7 annaabanana:

skriven

sjukt snygg design!! loove it

8 ellen:

skriven

söt lägenhet!

9 Anonym:

skriven

vad fint köket var!

10 Isabell:

skriven

Skit snygg lägenhet, stor och fin!

11 Josefin:

skriven

Fint! Jag flyttar om 26 dagar och har precis köpt en liknade soffa som du har där på bilden. Fin blogg du har! =)

Kommentera här: