Ketchup ska prutta

Jag tänkte lägga ut en låt till er som heter "Ketchup ska prutta". Grymt bra låt! Om ni inte hört den så borde ni lyssna på den. Jag har hört jätte många bra låtar nu när jag är här hos min bror och hans familj. Johan och Mias döttrar har jätte många bra låtar!
Dock så hittade jag den bara med Zilla och Totte på Youtube så jag ville inte lägga ut den. Men sök på spotify eller följ dessa länkar: Petra Rydgren – Ketchup Ska Prutta Uffe Börjesson& Rey-Ove Karlén – Ketchup Ska Prutta

Det var allt för mig!


1 MYMiC:

skriven

Hahah åh, min syster varså rolig när en kille frågade: What kind of food do you like? Italian, chinese?

Hon svarade: Ketchup!



Hahaha, för vi har asmkt ketchup på nästan allt. Galet.

2 linnea:

skriven

haha bra låt! ;)

3 AMANDA ♥:

skriven

SVAR: hihi okej :D <3



görs idag?

4 ASIAT:

skriven

sv: åh tack! :)

vad har du gjort idag då? kramkram

5 elinochamanda:

skriven

sv: vad bra :) jodå, bra :D

Tack :D

6 P A T R I C I A (3 tävlingar pågår!):

skriven

fin blogg :) allt bra?

7 MAARIAWH:

skriven

Såklart en av dom bästa låtarna! :) Haha

8 R e b e c c a:

skriven

sv: ^^

9 Nicole Sanzetth:

skriven

Sv:

Ja, Dragonfly är bra =) Se här -> http://www.imdb.com/title/tt0259288/



Kram på fina dig! /N

10 Eriicaaa.:

skriven

sv: aww tack, eller vad man säger :D

11 Amanda & Elin:

skriven

Gjort idag? (:

Kommentera här: