Läs inlägget under

Nu drar vi snart iväg till Skänninge marknad! När vi kommer tillbaka hem så är det träning som gäller.

1 Fredrik:

skriven

Du får ha så roligt på marknaden :D



Sv: tackar :D

2 Anonym:

skriven

JA, det tycker jag verkligen! :D

Jaha :D

3 hannah:

skriven

sv: okej :)

4 Linnéa:

skriven

Åh, hur var marknaden då? <3

5 alice:

skriven

tack vad snäll du är sötnos!

6 Linda - ndaiL:

skriven

Gomorron!



Allt bra? :)

7 nelly:

skriven

sv: allt bra annars? :}

8 modefrukt:

skriven

sv: Ja, du får börja göra det. Inte alltid bästa kvalitén. Men nu har de riktigt billig rea! Lycka till med träningen! :)

9 L I N D A:

skriven

sv: allt bra annars då? :)

10 EMMATRETTON::

skriven

Okej , men du kan väl adda min msn då?! :=)

dettaa är min blogg msn.. [email protected]

11 L I N N E A:

skriven

tack så hemskt mycket! ♥

gör du gratis designer ? :)

12 FIONA - en ointressant vardag:

skriven

åh älska träning :)

13 Sofia:

skriven

sv; Tack så mycket! Superkul att höra! :D

14 eviz:

skriven

Jag är ju nöjd med de två jag fått beställning på , men den ena är en liten konstig beställning XD

15 sandra:

skriven

allt bra?=D

16 Moa:

skriven

sv, tack så mke!

17 MAARIAWH:

skriven

Ha så kul :)

18 ines ' ♥:

skriven

hihiih tackar:)!



kramen

19 Linda:

skriven

Så söt blogg du har, kram! :)

20 ESSEM, Selena M:

skriven



Inte haft tid att lägga upp somamrens outfits & kmr df lägga upp en ny outfit varje/varannan dag . Så håll utkik! :)



Kommentera här: