Lycka är...

...tacos med efterföljlande tårta och kakor. Det är livet!

Idag har min bror och hans sambo med två barn varit här. Barnen Kelly och Glenn är i ungefär samma åldrar som Johan och Mias döttrar Rebecca och mathilda.

Vi sitter alla och fikar. Dock sitter Mathilda utanför fotot.

 

En mumsig Budapest tårta som Mia bakat, Sirapskakor och Rocky Roads.

 

Kelly och Rebecca leker i Legostaden. Dock ville de inte riktigt bli fotograferade.

Mathilda och Glenn leker.

Jag ville bevisa att jag kunde brotta ner mig bror Niklas...

Sen gick det lite långt...

En lyckad dag ser ni att det blev!
1 Evelina:

skriven

Evelina, det var nog det finaste namnet jag hört ;)



Fin blogg du har!

2 Alexandra Neudatjina:

skriven

Det där är min favorit tårta !! Kan äta tills jag spyr av den X) haha

3 marie:

skriven

sv: Varsågod :)

Hur mår du då?

4 MYMiC:

skriven

gofikat :o



hahaah söta bilder :D älskar dom sista xD

5 FridaJenssen:

skriven

jag menar att om du har lust, så kan ju jag läsa & kommentera din blogg mycke, så gör du samma på mion blogg ? :)



pussi :*

6 FridaJenssen:

skriven

hur gammal e du ? :)

7 FridaJenssen:

skriven

hur gammal e du ? :)

8 alice:

skriven

åh vilken fin design, har du gjort den?

9 Johanna':

skriven

sv; jodå, super! :D

10 Caroline:

skriven

svar; Okej, men du får berätta vad du tyckte om den sen. (:

11 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; kan tänka mig det :D

12 FridaJenssen:

skriven

okej :)

fyllde 13 4 juli :)

13 Alice:

skriven

Häftig blogg och jätte fin design! (:

14 Nicole Sanzetth:

skriven

Gott =) Ser ut att ha varit en mycket lyckad dag =)

15 Lina:

skriven

vill du vara med och hjälpa fattiga barn till en bättre framtid? kolla då in det här och se om du vill lägga ditt bidrag ;D

Kommentera här: