Mina första singlar

Mina tre första singlar kan ni lyssna på HÄR HÄR och HÄR. Varje singel kostar 25:-

Tack så jätte mycket Johan för att du hjälpte mig med detta =) han har nämligen Tagit och skrivit ut fotona på skivorna =)  Och tack Johan, Mia och björn för att ni gjorde detta möjligt för mig! Det var super kul!



1 johan:

skriven

Det var på tiden har väntat hela dagen. sjusovare. =)

2 ines ' ♥:

skriven

hihi okejokej skojj:) nja vet inte riktigt åsså träning:D kramen

3 Bella:

skriven

sv: Tack desamma!

4 Anonym:

skriven

fin blogg ;o :)



sv: tack så mycket :D

5 Anonym:

skriven

Undrar du vad OPRAH tjänar på ett år? eller gillar du en massa skvaller? gå då in på min blogg och få reda på allt om dom skönaste kändisarna!

6 Mattias:

skriven

De va änna lite dyrt för en singel:P

SV: haha ne men du är inte kille med min stil så kanske inte så konstigt att du inte vill ha dom skorna:P

Allt okej annars?

7 Moa:

skriven

Sv; Tack så mycket. :) Dock kan jag bara ta åt mig äran för bilderna. Resten är en gratisdesign gjord av Takai.blogg.se. ^^

8 Moa ♥ - FUCKINGPOSERS:

skriven

Svar: Ja visst är han!! :) Hela han är så himla liten, dock ser han ju större ut på bilderna men.. Och de är nåt speciellt med hans ögon,så stora o fina :)

9 Moa!<3:

skriven

sv: hehe tack:) allt bra?<3

10 Jonnie:

skriven

haha ja visst e de :) du sjunger ju riktigt bra

11 Sofia:

skriven

du kolla in så kommer du fatta ;)

12 Alicia:

skriven

Ok,det är skönt eller hur? :)

13 Mattias:

skriven

SV: hehe det låter bättre:) Hoppas du får sålt alla.)

14 jennifer♥:

skriven

Sv; tack! :)

15 Soleil:

skriven

sv; jag är femton, hurså?

16 Johanna:

skriven

Tack :)

17 Anonym:

skriven

Tusen tack! :D

18 sofia:

skriven

tack så mycket ^^

19 SAAHA ♥:

skriven

Hej måste bara säga att jag har just hört alla låtar som du har här på bloggen, och jag har nog aldrig hört något så vacker i hela mitt liv! Du sjunger med känsla och du sjunger jätte vackert. Verkligen! Älskar låten Mathilda. Så otroligt fint gjort. Jag skulle lätt köpa dina låtar, men har inga pengar alls just nu. Men du måste fortsätta med musiken för du sjunger sjukt bra! Gör ett album så köper jag nog :)

20 Linnéa:

skriven

Åh, vad häftigt med egna singlar <3

21 ERICAPERZZON:

skriven

Riktigt bra låtar! Fastnade mest för jag vill inte såra dig, grym!:)



/E

22 ASIAT:

skriven

vad har du gjort idag då sötis? :)

kramkram!

23 CECILETTE - CECILIA EWERLÖF:

skriven

Jadå, det är faktist jättekul. Man får superfina komentarer och det är en dröm som gått i uppfyllelse :D

24 m:

skriven

hejsan ^^

vad händer ikväll då? ^^

kram

25 ANNNNNNIE:

skriven

har veckans blogg hos mig nu,ingen ansträngning alls att vara med :)

26 Felicia:

skriven

Det var riktigt mummsigt :)

27 Johanna-Foto:

skriven

Tack så mycket :)

28 Tasha:

skriven

den är lite bättre men fortfarande lite rostig:( åh så otroligt fin blogg du har!

29 MALIN:

skriven

jag har frågestund på bloggen just nu, blev glad om du ställde alla frågor du kom på! :)

30 Linnéa:

skriven

Ska lyssna på dom när jag kommer hem sen <3

31 casa:

skriven

jo ganska tidigt :)

32 Alice:

skriven

Tack! Vad tycker du om för musik?

33 Sharlee & Simon - KOLLA GÄRNA IN VÅRAN BLOGG!:

skriven

svar: tack detsamma:)

34 CAMIE:

skriven

SV: Ja men ellerhur! Bara en cm gör ju stor skillnad :D

35 Belly:

skriven

Sv: jag får inte visa bilder på mig för mina föräldrar, så man ser att de är jag innan jag är 18 :( då får jag bestämma själv

36 Marie:

skriven

Hej, hur mår du då? (:

37 casa:

skriven

hej, var gärna med i min outfit tävling, kolla mera på min sida. kram :)

38 Anonym:

skriven

så tufft ;)

39 Chocko:

skriven





Sv, tack så mycket :)



Jätte söt blogg :)

40 Alice:

skriven

Mest lyssnar jag på en blandning av pop och rock eller bara pop!

41 nath:

skriven

va kul =) bloggen är bra att hitta folk på.

hur länge har du hållt på att sjunga :) ?

42 Sofia:

skriven

alltså fy vad häftigt! =))

du måste ge mig information om nummer och sånt dit du gjorde det, e också sugen! :)

sen får din bror hjälpa mig att göra en sådan snygg bild på cd:n också!=)

ring och berätta ! eller skicka ett mail eller nåt! så jag kan få all information, priser, och vart jag kan få kontakt med studion och så! och adres och sådant!=) kram / Fia

43 Thérèse:

skriven

Fint med foton på skivorna, slipper man tänka på omslag. Ska tänka på det om jag får ihop nån liten skiva snart.. :)

44 jag:

skriven

Hej. Vad kul att du gillar att sjunga, det gör jag med.

45 Mammabea:

skriven

Vilken vacker röst du har! Fick rysningar i hela kroppen!!

Kommentera här: