Nöjd, glad och mätt!

Nu har Mathilda fått sin mat och pannkaksmeten är färdig och insatt i kylen. Bara att börja steka när folket kommer hem.
Mathilda är verkligen den sötaste som finnns. Men jag antar att barnen brås på sina föräldrar. Och detta skriver jag inte bara för att jag vet att de kommer att läsa. Haha! Dock är de kanske inte riktigt lika söta som Mathilda och Rebecca, men någonstans ifrån måste de ju ha fått det.

Jag skulle ha åkt hem i morgon, men jag stannar antagligen lite längre här. Jag trivs bra här. Kanske lite för bra.
Men saknar mamma och lillasyster där hemma med och jag hoppas att det går bra för Liselotte i Stockholm och att de säger att hennes arm kommer bli helt bra och att inget annat har inträffat.

Här får ni två gulliga foton på mit syskon barn/Gudbarn Mathilda. Nöjd och glad och mätt.

1 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Jag har startat den nu om du inte redan har sätt det hihi :D

Kram

2 FowZie♥~hypoteser som vimlar runt i skallen:

skriven

fin design som sagt innan :D

3 MAARIAWH:

skriven

sv: haha, tack! :)

4 P A T R I C I A (3 tävlingar pågår!):

skriven

tack så mycket! :)

härligt! jo det är bra med mig också :)

5 Anonym:

skriven

okejj då använder du dej av google chrome va ? :)

6 P A T R I C I A (3 tävlingar pågår!):

skriven

nej prettysasme.se har gjort den :)

7 FowZie♥~hypoteser som vimlar runt i skallen:

skriven

sv; ja lägg upp ett :D jaa hans blogg e bra :D

Kommentera här: