Oj ingen uppdatering på länge!

Dags för ett litet inlägg kanske. Jag har suttit med en design hela dagen och tittat på tv bara. Nu har jag haft magkatarr i flera dagar. Det är inte alls roligt, men nästa veckan så flyttar jag ju i allafall. Och jag kan inte se fram emot det mer! Det ska verkligen bli såå roligt!

Igår var jag och några av mina syskon, med sambos i söderköping. Vi åkte dit för att äta glass på det populära "smultronstället" tror jag det hette. En "Fenix" blev det för min del.
88:- kostade denna glass, men den var gryymt god. Massorr av dajm och kola. Mumma!
Sen gick vi upp för hur många trappot som helst upp till en utkiksplats på ett stort berg i Söderköping. Man såg verkligen ut över hela staden och det var jätte fint. Men det var gryyymt jobbigt att gå upp för alla trappor, och då hade jag ändå inte en 6 månaders Mathilda att bära på. Hehe! Bra jobbat Mia!
Det var i allafall en toppen dag!









Detta är min goda glass som jag åt. vad liten den såg ut på bilden haha. Den kändes jääätte stor!
Dock så köpte inte jag den största glassen.

Nu ska jag förtsätta titta på tv bara och inte göra någonting. Kanske kan hitta någon bra film att titta på ikväll.
1 marie:

skriven

sv; Det är bra ;)

2 Johanna:

skriven

- Tack! :)

3 emelie:

skriven

Vilken fin header du har! :)

4 sofia:

skriven

allt bra? :D

5 marie:

skriven

sv; jao :)

Vad görs?

6 marie:

skriven

sv: Äter mellis och ska kolla på Vampire Diaries nu :)

7 Anonym:

skriven

svar: tack själv! :)

Om du menar de lila bilderna på sidan, så är de snodda ifrån google :D hahaha

8 sofia:

skriven

vad bra :D

åh glassen ser jääääätteee god ut!! :D

9 Mathilda:

skriven

sv: Hihi :)

10 CECILETTE - CECILIA EWERLÖF:

skriven

haha japp :D

11 Mikaela:

skriven

Anmäl dig gärna till dagens blogg, jag väljer ut en vinnare imorgon :)

12 Soleil:

skriven

du får tycka vad du vill, min blogg.

13 Linnéa:

skriven

Åh, det är så spännande att flytta <3



Gillar din glass-bild :D

14 natalie:

skriven

jätte fin blogg, vad tycker du om min då ? :D

15 ERICAPERZZON:

skriven

Åh den ser skitgod ut!:)



/E

16 Mia:

skriven

Hej krya på dig, hoppas verkligen att du mår bättre snart... inge roligt det där!!!

Tack för igår det var SÅÅÅÅÅ trevligt, får vi göra om snart. Kanske inte äta glass, men hitta på nåt allihoppa...

Kram kram

17 Karri♥:

skriven

Ohh vad god glassen ser ut!



kram:)

Kommentera här: