YOU WON'T BELIEVE THIS!

Ni kommer inte tro detta! Jag ska få åka till en studio och spela in tre låter på skiva! Shit, är nästan lite generad för jag började liksom gråta när de berättade det! Är så himla lycklig! Tack Tack Tack Tack! Är så himla glad!!!!
Det är två av mina bröder och Mia som ger mig detta i studentpresent. Den riktiga blev inte riktigt av HEHE.
TACK TACK TACK TACK TACK!!!


Min laptop spelar på sin sista vers nu. Men min bror håller på att formatera om den.
Idag är jag super duper glad!!! Min dator ska bli ny och snabb, jag fick ett jätte fint armband av min brorsdotter OCH jag ska få spela in tre låtar på skiva! Kan det bli bättr? NEJ!

Här är det fina armbandet som jag fick av min brorsdotter Rebecca. Hon är 4½ år och kan göra såhär.

1 FIONA - en ointressant vardag:

skriven

okej. men kika gärna in igen :)

2 Elin:

skriven

jättefint :D

3 tycjan ♥:

skriven

Nu har jag svarat på frågorna, gå gärna in och läs ;) länken till din blogg står där :)



http://tycjan.blogg.se/2010/august/svar-pa-fragestunden.html#comment

4 josefine:

skriven

SVAR PÅ KOMMENTAR; ja, det är jättegott. Men jag äter det för att jag är sjuk, och det är inte lika kul...

5 Johanna:

skriven

Tack så mycket :) Snygg blogg (Y)

6 Elin:

skriven

allt bra med dig? ^^

7 Vanessa:

skriven

Vad roooligt Evelina!! :)

8 Linnéa:

skriven

Ah, så fint <3

9 Amanda:

skriven

så lite så :)

10 Anonym:

skriven

jätte fin blogg!

besök gärna min blogg och kommentera vad du tycker! :)

11 josefine:

skriven

SVAR PÅ KOMMENTAR; åh, vad gullig du är! Hoppas din hälsning hjälper mig :)

12 modefrukt:

skriven

vad roligt att spela in några låtar! lycka till :)



sv: tack! jo, basplagg kan vara underbara ibland.

13 Sofie':

skriven

Sv; Varsågod :)

14 Sofia:

skriven

sv; Det har det verkligen inte, alltid roligt med nytt ^^

15 mathilda ♥:

skriven

sv: Nej, hehe! :D

16 cajsa:

skriven

hejsan! allt bra?

17 elinochamanda:

skriven

sv: okejokej :D

18 e:

skriven

Hahaokej:)

19 LadyUmbrella:

skriven

SV: härligt att höra! :)

Allt är titop med mig!

Har du haft en bra dag då? ^^

20 Linh:

skriven

roligt att spela in låtar :)

har du haft en bra fredag? kram;*

21 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Ååh, vad kul för dig! GRATTIS! :D



SV; Vad kul att du gör det! :D

Kram

22 Tove ♥:

skriven

sv - varsågod! haft en bra dag ? :)

23 michaela ♥:

skriven

Ja :)

24 EMma:

skriven

Har du haft en bra dag? :)

25 Guumzaan:

skriven

Söt blogg du har :) (A)

26 Nicole Sanzetth:

skriven

Naaw, så gulligt =)

27 Isabel & Caroline:

skriven

Sv; Jaa as soft! :D



Tror du att du kan gissa rätt på våran blogg om vad som har hänt? :)

Kommentera här: