Vad är det som går och går med aldrig kommer till dörren?

Första skoldagen idag. Sååå skönt att slippa insparken säger jag bara. Har knappt hunnit ta det lugnt idag ändå. Var i affären efter skolan och sen lagade jag mat, pluggade lite, var ute med vovven och nu är klockan helt plötsligt snart tio! Vart tar tiden vägen??!! Tror den lurar mig lite granna.
Snart blir det i allafall sängen för i morgon har jag hel dag. Kommer komma hem sent och då blir det såklart plugg igeb. Härligt!

Natti natti med er
1 Lizzy:

skriven

Vilken söt design du har!

2 josefine:

skriven

Nu är det dags för gissa kändisen i bloggen! Några av dem som svarar rätt kommer bli länkade! Är du en av dom? Kika in och gissa! :)



[eftersom du varit med och gissat kändisen förut tänkte jag att du ville vara med igen, annars ber jag om ursäkt för denna kommentar]

3 Anonym:

skriven

hai hai allt bra denna molninga tisdag ?

btw nice blogg :)

Kommentera här: