2 Feb

Nu är jag hemma från en lång dag.
Först var det föreläsning i skolan vilket var väldigt intressant.
Sen var jag och HElen både nere på stan och sen på A6.
Dock har jag inga pengar, då alla går till kurslitteratur, men det var roligt
att titta lite.
Dock köpte jag ett par fina korsörhängen, och en ring.

Nu ikväll innan jag går och lägger mig ska jag bara göra pannkakor
och duscha också. Sen är det final av paradise hotel!

Kisses
1 aleeekz - tävling pågår.:

skriven

photoshop bloggen bilja och tessisen :).

2 aleeekz - tävling pågår.:

skriven

nej bilja hade en tävling förut och då vann jag den :). dom har tävlingar då och då:).

3 sabina:

skriven

sv: okej :) Här är det nog bara bra :)

Har hänt idag då?

4 ice:

skriven

SV: Japp, ska ha tjejkväll på fredag! Dudå? :)

5 stina:

skriven

oj sedär:)



just ja final ikväll på paradise.måste ses

6 modemix:

skriven

fin bloggdesign :-)♥

7 En isprinsessa:

skriven

Sv: Ja visst var de! :)



Fin bloggdesign du har! :)

8 ice:

skriven

SV: Hehe.

ha en trevlig kväll :))

9 stina:

skriven

jackie..hon passar bäst in, vem tycker du ?

10 Anonym:

skriven

sov gott:-)♥

11 stina:

skriven

det tror jag med

Kommentera här: