Alpha

Nu börjar Alpha igen. Ska åka om tre kvart eller så.
Ska bli roligt att träffa alla igen.
Idag hade jag matematikseminarium och sen när jag kom hem
fanns en dammsugare till mig på bordet.
Mumma!

Ikvälle imorgon kommer det kanske ett inlägg om kvällens Alpha.
Om du under tiden vill läsa om vad vi talade om
på kursen förra året, så kan du gå in på kategorin Alpha och läsa där.

Ha en trevlig kvällis!
Kisses
1 B E X:

skriven

sv; är ju sjuk så missade det idag ju :p

2 Vanessa:

skriven

fin blogg :)

3 Hanna ♥:

skriven

Kolla om du blev veckans blogg!



http://lillaajaag.blogg.se/2010/february/vinnaren.html#comment

4 danniee:

skriven

ja, du kan ju prova. men jag blev riktigt besviken faktiskt! tråkigt nog!

5 B E X:

skriven

sv; tack :) haha elllerhur ;)

6 dannie:

skriven

hehe ja. det är ju inte direkt några specialeffekter eller så, så man missar nog inget om man hyr den på film istället!=)

7 FOTOGRABBEN.SE:

skriven

sv; okej. Min dag var helt okej!

Händer ikväll?

8 Priscilla:

skriven

sv: haha :D Allt bra? :P

9 Carro:

skriven

Godkväll,

Nu kan du vinna boken "14år till salu" på min blogg.

Missa inte det! =)

Kram

10 Becca:

skriven

fin blogg! :)

11 simone:

skriven

Hallå tjejen! hur spenderar du din helg? :)

12 Neha:

skriven

Seminariet lät svårt..

Kommentera här: