Genus

Idag kommer föreläsningen handla om genusperspektiv i
förskolan och hur man ser på könen.
Tycker det ska bli riktigt spännande.

Sen blir det stan med Helen och en liten fika möjligtvis. Om en timma ungefär
ska jag köpa böcker av Ida och sen hoppas jag att jag
får ett sms under dagen om att min övriga kurslitteratur
kommit fram från adlibris, för de böckerna behöver jag nu!

Hörs ikväll

kisses
1 aleeekz - tävlingar pågår:

skriven

tänkte på det rosa som är runt om osv :)

jaga vad roligt :).

2 sabina:

skriven

sv: hah tycker du så? :P

Föressten din blogg är jättefin! :)

3 Hanka:

skriven

Tack. Ja en lite större och längre. Som går lite över rumpan, haha :D

4 aleeekz - tävling pågår.:

skriven

ne jag har inte gjort det själv men håller på och fixar lite med scrap :).

5 sabina:

skriven

sv: haha ;)

Hur är det med dig?

kram

6 hanka:

skriven

Ohyes haha ;)

Kommentera här: