Mars

Oj klockan är mars! Helt sjukt vad tiden springer iväg.
Jag har suttit här ikväll och försökta att få till
min design vid kommentarerna. Men det vill sig inte, vet inte vad
det är för fel.
Nu orkar jag i allafall inte mer så nu ska jag krypa ner i sängen.

Natti natti
1 A N N A:

skriven

sv; Sitta med migrän framför datorn och nörda mig.. haha ;)

2 MyzaN - Princess Pink:

skriven

allt bra med dej nuförtiden ?D:

3 Sara - Tävling pågår!:

skriven

Vilken mysig blogg du har :-)

4 A N N A:

skriven

sv; jag mår redan bättre, hoppas du också mår bra? :)

Tack! :D

5 Tova:

skriven

Hej hej, jag svarar lite sent på kommentarer, så du kanske inte minns vad du skrev?



Sv: Ditt kollegieblock måste vara grymt snyggt om det ser ut som mitt bord gjorde! ;P

6 Felicia:

skriven

sv: haha okej :P

allt bra idag? :)

7 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Om man har Firebug så kan man se andras koder! Det är så folk snor andras designer tyvärr. Men det är ju jättebra och ha om man vill hjälpa någon.

Okej?? För när jag kikar igen står det bara padding-right: 50px; och ingen padding-left: 50px;



Kramis

Kommentera här: