Mina favoriter i melodifestivalen

Darin- You'r out of my life

 

Pauline- Sucker for love

 

Anna bergendahl- This is my life

 

Sibel- Stop

 

Dessa är mina favoriter, vilka är era?

1 Sandra:

skriven

Sv: Haha, lite småkul ;) Tack, detsamma :) Kram

2 Evelina:

skriven

Hej! Jag heter evelina och jag bara älskar din blogg!!!

Kramar

3 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Har du ändra padding-left i .commenttext {?? För då ska det funka. För det är ju paddingen du använder och flytta texten och margin för att flytta rutan så att säga.

4 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

Tackar ;D

va fin din blogg har blivit :D kram

5 Felicia:

skriven

sv: haha själv så tkr jag att det är skönast att sova på morgonen haha och vara vaken och titta på tv på natten typ :P

6 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Ursäkta mig men jag gick in i dina koder och kollade och du har ju skrivit padding-right: 50px; det ska ju stå left :P då borde det ordna sig!

7 karin:

skriven

Pauline är min favvo, riktigt bra låt!

Kommentera här: