Nytt år!

Halloj!

Det är ett nytt år och nya saker att tag i.
Jag har äntligen fått boken som jag behöver till min hemtenta.
Yey!
Men nu blir jag ju så illa tvungen att börja med den också.
Och det är ju lite mindre kuligt.

Ikväll kommer jag nog träffa Emelie och innan dess så
blir det väl att fixa i ordning lite här.
Det ser hemskt ut, så jag måste städa lite.
Det har varit några riktigt hektiska dagar här nu, men nu
är i allafal mami gift och man kan tagga ner lite.

Pössar
1 Beccii- ♦ m a g i c ♦:

skriven

Hej. det var ett tag sen. :) Gick in på min gamla blogg(rebeccaamalmberg.blogg.se) och kollade runt på kommentarerna. så hittade jag dig. :) vann en veckans blogg tävling här. hahah. Du kommer nog inte ihåg. ;) hehe.

Men du har fått en jätte fin blogg nu iallafall. :)& kom gärna in på min nya blogg och skriv en fråga på min fråge stund. :) pusss.

2 Carro:

skriven

Sv: Okej. Tack. =)

Länken kommer när tävlingen är slut.

3 e:

skriven

vilken fin blogg du har :)

4 Marika:

skriven

Sv: Ok:) Då vet jag detta att du röstar på henne!

5 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

tack så mycket :D

hade varit kul att vinna :D



det var ett tag sen :D all bra ?!<3

6 E M E L I E ♥ FOTO:

skriven

fin blogg du har! :)

jag älskar fantasy! kul att du håller på och skriver en ;)

Kommentera här: