Alejandro vs jalapeño

Just nu lyssnar alla på denna urdåligt kassa Alejandro med Lady Gaga. Den är så otroligt dålig!
Men det är ju bara min åsikt, de flesta verkar tycka att den är riktigt bra. Här kommer dock
en bra låt: Jalapeño! (Fick fram krumeluren över n:et på första försöket! Yey!)

1 tobbs:

skriven

jodå det var bra ändå ;) jag är sämst (A. haha skön video ;)

2 Kela:

skriven

Sv: Tack så mycket :)

3 mersiha:

skriven

fiin blogg ;) vad gör du då?:D

4 alexandra:

skriven

Fin blogg ! Följa varandra på bloglovin ? :)

5 filippa:

skriven

härlig blogg :)

6 elvira stehn:

skriven

Grattis! Jag har valt ut dig som en av de tio finalisterna i min ''veckans blogg'' kolla in det här inlägget för mer information: http://elvirast.blogg.se/2010/july/utkast-juli-4-2010.html

7 MARiA:

skriven

Hur är det då ? :)

8 merisha:

skriven

oh jag älskar också och läsa böcker :D

Kommentera här: