Back to the hospital

Sitter här och väntar på att Björn och Angelica och Linnéa och victor ska komma så att vi kan åka iväg till
Liselotte på sjukhuset.
Resultatet från magnetröntgen kom idag och det visar inte på att några nerver har kommit till skada i allafall. Vilket är jätte bra! Så förhoppningsvis så har de bara kommit ikläm av svullnaden. Hon sa också att hon börjar få lite känsel tillbaka i armen och hon kan röra den lite, lite.  Halleluja!
Nu väntar vi bara på att all känsel och rörlighet ska komma tillbaka.

Tack Jesus!

1 Rebecka:

skriven

Sv:

Ja, verkligen!



Hoppas du har haft en bra dag :)



Kramar Rebecka

2 Rebecka:

skriven

Sv:

Härligt!



Min dag har också varit jättebra :D



Kramar Rebecka

3 Rebecka:

skriven

Svar: Verkligen! Fast jag har ju varit där flera gånger men aja haha :)

4 alva:

skriven

så bra då :) haft en bra dag? =)

5 Rebecka:

skriven

Svar: Hehe :)

Ska inte du utomlands då, eller kanske till någon annan stad? :D

6 Josefine Andersson:

skriven

tack :) o detsamma värkligen :o!

7 Rebecka:

skriven

Svar: Okej, åh vad härligt!! :D

8 Jojjo:

skriven

sv: Jorå, min dag är underbar! Rätt soligt och varmt. Hur har du det? :)

9 ASIAT:

skriven

vad har du gjort idag då?

puss och kram! =)

10 frida - fotoblogg:

skriven

SV; jo samma här XD men nu vet vi att de är SaAde ;D

11 Karin:

skriven

Vad härligt att höra att hon mår bättre!



kramar^^

12 PARRE:

skriven

sv:jaa!

ja vet faktiskt inte :s

tack så jättemycke! :D

13 aalexandra:

skriven

Sv: Jag har försökt att svara på det här: http://alexphotos.blogg.se/category/ni-fragar.html :)

14 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Ja, tyckte det med. Mjahaa?? Alla flyttade och sen var de inge mer med det :P

15 ASIAT:

skriven

sv: jag har varit i stan och shoppat,!

har du några planer inför imorgon då?

kramkram =)

16 Jojjo:

skriven

Sv: Tråkigt, men vädret är ju inte allt :)

17 Beathe:

skriven

sv: tack :)



www.b-love.se

www.beathelindbye.blogg.se

18 Jessica:

skriven

Det var ju goda nyheter, vad härligt! :)



sv: Om jag visste att personen haft körkortet ett antal år så vågar jag nog åka med, men inte när det är så färskt! Lite kött på benen får de gärna ha haha! :)

19 simone:

skriven

vilket häärligt foto :D

Kommentera här: