1 moa:

skriven

Hej jag vet inte, det bara ömmar och gör ont , men man ser ingeting. Men pappa ska undersöka mig och kolla det ikväll, men om han inte hittar något så får jag väll se om det försvinner annars får jag någ ta en sväng till vårdcentralen.ha en bra kväll & fin blogg du har med !

2 Pian:

skriven

Tack så mycket! Fan vad duktig du är på att göra designer! Kramar

3 Soffi:

skriven

SV: Tack detsamma du! :D <3

4 Jockeahlen:

skriven

Tack tack :) Du har också en häftig bakgrund :)

5 Anonym:

skriven

Evelina: jeg skriver med "batang" =)

6 Sofi:

skriven

SV: Nja, jag skulle gärna haft liiite lättare att gå upp i vikt :> fast då måste fettet hamna på rätt ställe, typ o.O

7 Frida:

skriven

Din blogg är jätte fin! <3

läs min! <3

8 Jojjo:

skriven

Skitsnygg blogg, du är riktigt duktig! :D

9 Johanna - mamma till Leia:

skriven

sv: tack! :)

10 frida - fotoblogg:

skriven

SV; tack desamma! :)

11 Hanna Jacobsèn:

skriven

Jeg er veldig interessert i Bloggdesign A! :)

Kommentera här: