Dags för något nytt!

Ny månad betyder ny design. Nej då, men jag har så enormt trååkigt så något måste jag hitta på.
Eventuelt så kanske jag börjar på en ny design. Men jag vet inte än hur jag vill att den ska se ut. Tittar runt
på lite olika bloggar för att inspireras lite, men jag vet inte riktigt. Jag får helt enkelt fundera lite på det.
Jag spelade in ett videoinlägg tidigare idag, men det blev över tio minuter så kunde inte ladda upp den på
youtube sen tyvärr. Det får blir ett annat i morgon kanske.

Imorgon kväll ska jag förörvrigt vara lite barnvakt åt mina fantastiska brorsdöttrar, medan Johan och Mia ska titta
på Eclipse. Den hade man ju velat se, men jag får se om jag kan skrapa ihop lite pengar.
Annars får jag helt enkelt se den när den kommit ut på dvd.

Nu ska jag fortsätta sitta här och "bloggsurfa" lite. Vi får väl se om jag inspireras av något.

Förövrigt så vill jag inte ha sockerfasta längre! Jag vill ha godis och det nu! men tyvärr är jag allt för bestämd så
även om jag vill skulle jag inte kunna gå emot mig själv.
1 Thérèse:

skriven

En sökning på "På dig min Gud förtröstar jag" på youtube ledde mig på något vis hit. Du sjunger väldigt vackert och innerligt, blev inspirerad :)

Kommentera här: