DESIGN C

Denna design kostar 150kr och den blir din när du mejlat mig och tingat den!

[email protected]

För att se designen i verkligt format KLICKA HÄR


1 MYMiC:

skriven

Tur att du hann iaf ;)



Jag bor i Umeå, dudå?

Kram!

2 MYMiC:

skriven

Hahaha oj! Ja, lite långt ! xD

3 Sara ~ Candis:

skriven

SV. :D visst var den. Så himla söt!

4 MYMiC:

skriven

Vad blir det i kväll då? :)

Kramo!

5 C to the arina:

skriven

Søt blogg, og masse fine bilder<3



kommentere tilbake? :)

6 MYMiC:

skriven

Vad roligt :D Jag ska ut och jogga haha!

7 Laura:

skriven

8 Laura:

skriven

Kjempe fint design :D

9 Elionore:

skriven

vad bra, jag mår också bra!

Kram :)

10 Mikaela:

skriven

Härligt! jodå bara bra ;D

11 Majda:

skriven

Gud vilken fin blogg och header! Gjort det själv?

Kram

12 emma sofie:

skriven

Så du skriver också? Det gör jag med, en roman! Hur går det med din bok?

13 erikeliasson:

skriven

skulled du kunna göra en design åt mig ?

14 olivia:

skriven

Kan du hjälpa mig med texten att byta till ett sånt typsnitt som dina designer har eller kostar det pengar???

15 Eminna:

skriven

stan och shoppa vet jag!

det är alltid kul när man inte har någonting att göra :D

16 Moa s <3:

skriven

Jätte snygg Blogg ! <3

17 Saaaaaaaandrizz<33:

skriven

Asså gud vad snygga designer du gör! ♥

Kommentera här: