Främmande eller främmande?

Idag gick jag upp kvart övet tolv! Vad har det tagit åt mig?! Och det var även bara för att min lillasyster kom in och väckte mig. Jag som drömde en så härlig dröm. Det var en grymt gullig kille med i drömmen, det kan jag säga dig.

Idag ska jag sitta med en design och sen framåt kvällen så blir det främmande. Främmande det är ett ganska roligt ord. De är ju inte främmande för oss, vi känner dem jue, eller jag känner dem inte så väl, men de är ju inte främmande för mig. Jag vet vilka de är liksom. Men jag säger ändå främmande, som besök.

Vad säger ni när ni får främmande/besök/gäster?

Men dock vet jag inte om det blir främmande för min del, för Helen och jag pratade om att träffas ikväll. Men vi får se om hon har blivit bättre från förkylningen. Hoppas, hoppas!

1 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

Hej igen! :) Jo, jag har ändrat mig, skulle du kunna göra en design till mig? :D En lika fin som FRIDAHJÄRTAKEVIN har? :D

2 Plutten:

skriven

Det har du rätt i, varför säger man främmande egentligen?:P Men jag tror det är lite dialektalt också. Jag är från Dalarna, där säger man att man får främmande. Men sen jag flyttade till Gävle så har jag alltid sagt att jag får besök eller gäster. Hmmm...nu börja man fundera lite:P hahaha

3 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar. aj fan, har läst dina villkor, vill inte verka elak, men jag betalar helst inte för en design, har iaf inte råd heller :(

4 Anna:

skriven

Jättefin blogg, synd att du inte gör gratis designer skulle lätt ha velat ha en då , Hur är det med dej ? :)

5 Claudia:

skriven

jaha okej :)



allt bra idag då?

6 matilda:

skriven

- Jag mår bara bra! Hur mår du? Kram :)

7 MYMiC:

skriven

Haha ja, klurigt det där :o

För besök får man ju oftast av dom man känner... inte främlingar xD Klurigt indeed D:



Ja gör det! Supergott med en hjärtformad :D

8 Nicole:

skriven

sv: okej :)

jag vet inte riktigt heller , tips kanske? haha



/Shoppaholly

9 Claudia:

skriven

härligt :)



jorå bara bra här med.



gjort idag då?

10 Anna:

skriven

SV; Jag förstår det :)



Det är bra, händer idag då? :)

11 Anna:

skriven

sv; Jag ska nog bara ta det lugnt :)

12 amanda:

skriven

Sv: haha aa!! Joo det är bra med mig :D sj då?

13 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: va bra då :)

hur gör du så att det är en fin liten ruta med datum och sånt längst uppe på inlägget? :)

14 ♫♪ Sandra T:

skriven

söt du är (:

15 ida:

skriven

du ser ut som en docka :o

har du redigerat eller ? :)

16 Milla <3:

skriven

ååh så söt! :D

Kommentera här: