Fredag kväll

Nu ska jag snart cykla iväg till Helen, så dags att göra sig i ordning lite. Dock blir det bara lugnt hos Helen. Titta på film, snacka lite och sådär. Men först måste vi in till affären och köpa en gottepåse (Inges uttryck).

Ha en härlig fredagskväll nu!

1 tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp:

skriven

Åh jag hade dödat för en s.k "gottepåse".



Frågan är om man orkar? Haha

2 Karin:

skriven

Låter som en skön kväll med kompisen!



kramar^^

3 Johanna ♥:

skriven

Hejsan! Nu har jag Veckans blogg på min blogg och det skulle vara jättekul om just DU anmälde dig. :) Jag kan garantera att ni får fler besökare. Klicka på länken nedan för att läsa mer..



http://blackrivets.blogg.se/2010/july/veckans-blogg.html



Om du tycker att detta räknas som reklam eller spam så snälla ta bara bort, och låtsas som ingenting. Kram!

Kommentera här: